    Date: Tue, 12 Oct 2010 19:32:30 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaka, ku*wa, pr dko ?!

    W dniu 2010-10-12 12:58, Cavallino pisze:

    > Ja bym jeszcze nie lekceważył roli tego wyprzedzanego w tym wypadku.
    > Ktoś kto jest wyprzedzany i MUSI widzieć i słyszeć wypadek, którego jest
    > jedynym świadkiem, a mimo to się nie zatrzymuje i trzeba go szukać, jest
    > conajmniej podejrzany.

    Po pierwsze nie wiadomo czym jechał ten wyprzedzany i w jakim stadium
    wyprzedzania był bus.

    Jak wypadek wydarzył się na wysokości kabiny, to raczej powinien
    widzieć, ale jeżeli wyprzedzany jechał jakimś zestawem, albo zderzenie
    nastąpiło zaraz po zmianie pasa, jeszcze za wyprzedzanym to mógł niczego
    nie zauważyć, nawet jak usłyszał że coś tam huknęło, to w lusterku
    zobaczył tylko tył ciężarówki znikający we mgle.

    Oczywiście zawsze jest możliwość że widział, a że był np. wczorajszy, to
    wolał się z miejsca wypadku oddalić.