  • Data: 2010-10-12 21:29:59
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, pr dko ?!
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tor wrote:

    > Przykład sprzed kilku dni. Mimo zamknietych
    > okien doskonale słyszałem, że był lekki dzwon koło przejścia.
    > Poprostu było słychać trzask i jak sypie się szkło.

    Da się nie słyszeć. Nie słyszałem jak 10m za mną
    pojazd wpadł w poślizg i wpadł do rowu.
    Widziałem to w lusterku, ale nie słyszałem.
    Nie pamiętam czy miałem radio włączone.
    Nie było hałasu od prędkości.
    Nie wiesz jak daleko za tym pojazdem doszło do zderzenia.
    Dodaj do tego, że mógł to być jakiś wysilony klekot
    i w kabinie miał dosyć głośno. Może słyszał jakiś stuk
    i pomyślał, że to jakiś kamień stuknął.
    Teraz pewnie już wie, ale może niekoniecznie chce...