  • Data: 2010-10-12 19:19:13
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, pr dko ?!
    Od: "tor" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i91gv7$6hl$1@news.onet.pl...
    A Ty
    > jeszcze piszesz o "słyszeniu" ;-). Chyba nigdy nie widziałeś wypadku skoro
    > wydaje Ci się że to bardzo słychać ;-). Stojąc na chodniku czasem niewiele
    > da się usłyszeć, a co dopiero jadąc autem...

    To Ty kolego chyba nigdy nie widziałeś, ani nie słyszałeś choćby stłuczki na
    żywo. Mieszkam na osiedlu, na 4 pietrze. W odległości ok 200m jest rondo a
    ok 150m w drugą stronę spory kawałek prostej. Zapewniam Cię, że słychać u
    mnie każdą stłuczkę, nie mówiąc już o poważnym wypadku ,których już kilka
    widziałem, a nawet sam jednego doświadczyłem. Łomot jest taki, że głowa
    mała. Jeśli stoisz na chodniku obok i niewiele słyszysz, to chyba należysz
    do Polskiego Związku Głuchoniemych . Przykład sprzed kilku dni. Mimo
    zamknietych okien doskonale słyszałem, że był lekki dzwon koło przejścia.
    Poprostu było słychać trzask i jak sypie się szkło.

    Pozdrawiam
    TOR