  • Data: 2009-12-29 22:32:42
    Temat: Re: Jaka klawiatura z myszką dla programisty/grafika?
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek pisze:
    > Najlepiej aby działało to tak: wciskam jakiś JEDEN klawisz, otwiera mi
    > się lista ulubionych aplikacji, wciskam literę przypisaną do aplikacji i
    > startuje mi ona. Odpadają chore rozwiązania zmieniające definicję
    > klawiszy funkcyjnych bo non stop używam ich wszystkich.

    A czemu tego nie załatwisz jakimś programem niezależnym od
    klawiatury tylko wymagasz, by taki program został dostarczo-
    ny razem z klawiaturą, co jest nierealne? :)

    Przecież takie coś robi się na poziomie oprogramowania, a
    nie klawiatury czy jej sterowników.

    > - posiada możliwość pod INNYM przyciskiem zdefiniowania kilku adresów URL

    Jak wyżej.

    > - no i pod jeszcze innym listy linków do dokumentacji (kilka plików PDF
    > itp)

    Jak wyżej.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |