  • 81. Data: 2012-04-20 14:31:29
    Temat: Re: Jaką kartę prepaid warto?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    JoteR <j...@p...pl> wrote:

    > Ty - w żadnym. Abonament wybierają ludzie, którzy znają z grubsza swój
    > profil dzwonienia,

    No właśnie. Tylko z grubsza.
    A ja znam dokładnie i "na kartę" wychodzi mnie taniej.

  • 82. Data: 2012-04-20 14:41:22
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:
> [...]
    =&p=9&t=542&y=

    > Błąd w liczeniu - przecież telefonu nie kupujesz po to, żeby mieć
    > ładny telefon.

    Tylko po co wywala 1500zł? Żeby mieć brzydki telefon?

  • 83. Data: 2012-04-20 15:57:04
    Temat: Re: Jaka karte prepaid warto?
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości

    > No patrz, a ja myślałem że ceny spadają na skutek konkurecji, a to
    > zasługa UKE.
    > UKE zainwestowało, zbudowało konkurencyjną sieć i świadczy usługi?

    Wystarczy ze UKE patrzy im na rece. jesli tylko na chwilke wzrok odwroci
    to natychmiast zmowa cenowa przeciw klientom, dokladnie tak jak w
    sprawie stawek do PLAY. Wielka trojce trzeba pilnowac na kazdym kroku bo
    to wredny i przebiegly twor.

  • 84. Data: 2012-04-20 16:26:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wlasciwie to dzieki UKE.
    > Swoja droga to przetarg powinien byc odwolany i wznowiony dopiero
    > gdy
    > UKE okresli jawnie swoje stanowisko - co nowy operator dostanie a
    > czego nie.

    >No patrz, a ja myślałem że ceny spadają na skutek konkurecji, a to
    >zasługa UKE.
    >UKE zainwestowało, zbudowało konkurencyjną sieć i świadczy usługi?

    A nakazalo UKE wewnetrzny roaming ? Nie nakazalo, ale postraszylo ze
    moze nakazac. A podnioslo ceny MTR w Play ? Podnioslo.

    Ciekawe jakby Play wygladalo, gdyby nie te dwa posuniecia.

    J.

  • 85. Data: 2012-04-20 16:32:27
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A nakazalo UKE wewnetrzny roaming? Nie nakazalo, ale postraszylo ze
    > moze nakazac.

    Wow. Znaczy nie nakazało, ale to jego zasługa, że mam zasięg sieci Orange?
    Wow.

    > A podnioslo ceny MTR w Play ? Podnioslo.
    > Ciekawe jakby Play wygladalo, gdyby nie te dwa posuniecia.

    Ale wymieniłeś jedno.

  • 86. Data: 2012-04-20 16:35:17
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@a...pl> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości

    > Wystarczy ze UKE patrzy im na rece. jesli tylko na chwilke wzrok
    > odwroci to natychmiast zmowa cenowa przeciw klientom

    Nie wystarczy. Od patrzenia ceny się nie obniżają.

  • 87. Data: 2012-04-20 17:14:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...
    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Wow. Znaczy nie nakazało, ale to jego zasługa, że mam zasięg sieci
    >Orange?

    >Ale wymieniłeś jedno.

    Drugie liczy sie podwojnie :-)
    A i pierwsze nie wiadomo jak oceniac ... dogadaliby sie sami, czy by
    sie nie dogadali, bo to niby konkurencja jednak. No i wielka trojca
    ponoc ma/miala zakaz wewnetrznego roamingu, a dla Play UKE zrobil
    wyjatek.

    Ciekawe jakby ta siec wygladala gdyby tego nie bylo ...

    J.

  • 88. Data: 2012-04-22 18:41:23
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > wyjatek.
    >
    > Ciekawe jakby ta siec wygladala gdyby tego nie bylo ...

    Patrzysz na to od dupy strony. Gdyby się Netia nie odważyła zainwestować w
    uruchomienie kolejnej sieci na wysyconym rynku, to by sobie UKE mogło
    patrzeć do usranej.