  • 61. Data: 2012-04-14 21:27:06
    Temat: Re: Jaką kartę prepaid warto?
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "Terry Jonesty" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:64517f2e-65f8-4934-b01c-ac494e637f83@s7g2000yqm
    .googlegroups.com...
    On 13 Kwi, 18:29, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > HALO!!! POBUDKA!!!!!
    > Tanio już nie jest od roku. Z okładem.
    >http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/new
    s/play-nie-chcemy-juz-byc-najtansi,1586417,56

    >ładna ta pani na zdjęciu - czyżby to jakaś sukoaluzja? ;)

    Co w niej ładnego? Odrosty i rozdwojone końcówki chyba.

  • 62. Data: 2012-04-14 22:42:26
    Od: "Ignacy" <n...@s...ignacy>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Zresztą w rodzimych sieciach żeby choćby zbliżyć się do stawki za minutę w
    > abonamencie, użytkownicy prepaidu muszą nakombinować się jak koń pod
    > górkę, stosując długookresową strategię bazującą m.in. na podwójnych
    > doładowaniach, dostępnych raz na pół roku i jednorazowych doładowaniach
    > wysoką kwotą z kilkumiesięcznym okresem na wykorzystanie. Czasowo wychodzi
    > to porównywalnie z abonamentem, finansowo już niekoniecznie.

    Skomplikowane to, jak miała by wyglądać ta strategia na podstawie Play Fresh
    czy MBank Mobile?

  • 63. Data: 2012-04-14 23:04:33
    Od: "Ignacy" <n...@s...ignacy>

    Użytkownik "Maciek" <.@.> napisał w wiadomości
    > powstanie Wielka Czwórka. Mogą powrócić opłaty za przychodzące jak kiedyś
    > w NMT. Albo okaże się, że w związku z kryzysem musimy podnieść opłaty do
    > poziomu 0,60 za minutę. UKE straci rację bytu i będzie jak dawniej...

    Raczej nie, kiedyś mieli koszty jak budowanie anten, teraz już wszystko
    jest.

  • 64. Data: 2012-04-14 23:33:36
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Ignacy" <n...@s...ignacy> napisał w wiadomości

    > Mam dwa telefony w Play i mi wcisnęli dwa razy niepotrzebne rzeczy.

    Bardzo bili ?
    Czy moze byles tak glupi ze sam wziales.
    Jakos mi nigdy zaden operator nic nie "wcisnal", podpisuje i biore tylko
    to czego sam chce.

    Nemo

  • 65. Data: 2012-04-15 09:24:07
    Od: tl <t...@p...gazeta.pl>

    W dniu 2012-04-14 20:20, ToMasz pisze:

    > i _chyba_ PiS
    > gratis.

    Nawet z dopłatą nie wezmę ;-)

  • 66. Data: 2012-04-15 12:49:00
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 15.04.2012 09:24, tl pisze:

    > Nawet z dopłatą nie wezmę ;-)

    PiS - Play i Stacjonarne. ale to nie ja wymyśliłem

    ToMasz

  • 67. Data: 2012-04-15 19:55:05
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 14 Kwi, 21:27, "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> wrote:
> [...]
    s7g2000yqm.googlegroups.com...

    s/play-nie-chcemy-...

    > Co w niej ładnego? Odrosty i rozdwojone końcówki chyba.

    mógłbyś okazać się dżentelmenem...

  • 68. Data: 2012-04-15 19:58:04
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 15 Kwi, 12:49, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    > PiS - Play i Stacjonarne. ale to nie ja wymyśliłem
    >
    > ToMasz

    Ploughs into Swords
    pamięta ktoś może z jakiego to filmu? ;)

  • 69. Data: 2012-04-15 20:56:32
    Od: Tomek O <t...@g...com>

    On 12 Kwi, 14:27, "Ignacy" <n...@s...ignacy> wrote:
    > Jestem w Play, chciałbym zachować swój numer a jednocześnie nie płacić
    > abonamentu. Chętnie zrezygnował bym z współpracy z Play ze względu na ich
    > odnoszenie się do klienta, jednak zwykle inne karty niż play mają wygórowane
    > ceny połączeń do play.

    Przy migracji do Orange prepaid dostaniesz bonus 100 minut do
    wszystkich sieci łącznie z Play na 20 dni przez kolejne 6 miesięcy
    przy dowolnym doładowaniu np. 5 zł. Przy migracji do Tak Taka przy
    doładowaniu co najmniej 25 zł. dostaniesz bonus 20 zł. przez 6
    miesięcy na konto główne plus powiedzmy 10% za doładowanie przez
    stronę T. Da to stawki około 50% niższe niż cennikowe na wszystko. 1.
    http://www.orange.pl/binaries-http/PL/Binary2/195610
    7/4006108239.pdf
    2. http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/t_sa/D00001
    24001_WOP_Przenies_nr_do_TT_TMobile_na_karte.pdf

  • 70. Data: 2012-04-15 23:21:00
    Od: "Ignacy" <n...@s...ignacy>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Polimeryzowałbym, ale mi się już nie chce. W każdym razie z twojego
    > wyliczenia wynika, że po spłaceniu raty za telefon w kwocie 25 zł za
    > pozostałe 20 zł mam 230 minut i 1 GB. W którym prepaidzie uzyskam choćby
    > zbliżone warunki. bo nie dosłyszałem?

    W prepaidzie Mbank Mobile, mój ulubiony telefon HTC Desire Z jest na Allegro
    950 z dostawą nowe http://tnij.org/desireallegro
    natomiast na skrzydełku:
    http://skrzydelko.pl/szukaj/index.php?m=s&b=&h=&o=&u
    =&p=9&t=542&y=
    dla 29 zł miesięcznie aktywacja kosztuje 838 zł w play, a na przykład w
    TMobile ponad 1500 zł!
    Więcej niż telefon na własną rękę. Wielkiej łaski nie robią, a człowiek jest
    uwiązany na 24 miesiące.
    Można wziąć oczywiście większy abonament niż 29 zł ale jeszcze drożej
    wyjdzie.