  • 51. Data: 2012-04-14 18:51:42
    Temat: Re: Jaką kartę prepaid warto?
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 13 Kwi, 01:21, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > Play od 3 lat nie zakłada blokad na sprzedawane przez siebie aparaty, co
    > więcej - owe 3 lata temu przeprowadził akcję bezpłatnego odblokowywania
    > sprzedawanych przez siebie telefonów, również tych, którym tzw. okres
    > zastrzeżony się nie skończył, a nawet wręcz dopiero co się zaczął (jak u
    > mnie ;->). Zresztą taka informacja jest ci chyba całkowicie zbędna, skoro
    > masz zamiar przejść na abonament beztelefonowy, zwany dla zmyłki prepaidem.

    POCHWAŁA DLA PLAY! :)

  • 52. Data: 2012-04-14 18:52:52
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 13.04.2012 19:56, Ignacy pisze:
    > Użytkownik "ToMasz"<twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A u kogo to 15 zł?

    u Playa

  • 53. Data: 2012-04-14 18:57:10
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 13 Kwi, 12:55, "Maciek" <.@.> wrote:
> [...]
    > cenowego.
    >
    > Ciesz się roamingiem wewnętrznym, niedrogim dostępem do Sieci. Nie ma się co
    > obrażać na Play, bo żaden inny operator nie potraktuje Cię lepiej. Dla
    > wszystkich jesteś tylko źródłem zysku.
    >
    > Waldek napisał o tym, co będzie za rok, po zrównaniu stawek MTR. Zgadza
    > się - będzie to samo co dziś, z tym, że P4 może przyłączyć się do W3 i
    > powstanie Wielka Czwórka. Mogą powrócić opłaty za przychodzące jak kiedyś w
    > NMT. Albo okaże się, że w związku z kryzysem musimy podnieść opłaty do
    > poziomu 0,60 za minutę. UKE straci rację bytu i będzie jak dawniej...

    i jeszcze okaże się, że KRYZYS jest POdstawą PRawną do zmiany warunków
    cenowych umów już zawartych z klientami :)

  • 54. Data: 2012-04-14 19:01:54
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 13 Kwi, 18:22, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    >  > Mogą powrócić opłaty za przychodzące jak> kiedyś w NMT.
    >
    > nie mogą. tzn mogą sobie podnosić co chcą, ale Ci którzy mają stare
    > taryfy pozostaną z nimi na zawsze. Ja już jestem na umowie
    > "bezterminowej" bo nie mają nic ciekawszego do zaoferowania.> Albo okaże się, że w
    związku z kryzysem musimy podnieść

    > Kto musimy? bo klienci za to nie zapłacą

    jak nie zapłacą skoro jakoś rozmawiać muszą a najbliżasza konkurencja
    będzie w Austrii ?!!!!!!!!!!!!!?

  • 55. Data: 2012-04-14 19:03:51
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 13 Kwi, 18:29, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > HALO!!! POBUDKA!!!!!
    > Tanio już nie jest od roku. Z okładem.
    http://nt.interia.pl/telekomunikacja/wiadomosci/news
    /play-nie-chcemy-...

    ładna ta pani na zdjęciu - czyżby to jakaś sukoaluzja? ;)

  • 56. Data: 2012-04-14 19:06:03
    Temat: Re: Jaka karte prepaid warto?
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 14 Kwi, 15:57, ALEX MR <c...@g...pl> wrote:

    > Stan Darmowy to nie zniżka w sieci?

    > Mają jakiś salon w Łodzi? Może się skuszę.

    oni niestety mają salony tylko tam gdzie nie rządzi PO

  • 57. Data: 2012-04-14 19:13:59
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Pt 13 04 2012 17:34, JoteR pisze:

    > Polimeryzowałbym, ale mi się już nie chce. W każdym razie z twojego
    > wyliczenia wynika, że po spłaceniu raty za telefon w kwocie 25 zł za
    > pozostałe 20 zł mam 230 minut i 1 GB. W którym prepaidzie uzyskam choćby
    > zbliżone warunki. bo nie dosłyszałem?

    W którym abo będę miął jedną stawkę za minutę w przedziale 1-10000
    min/miesiąc i zapłacę za to co wykorzystam? Bo nie dosłyszałem?

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 58. Data: 2012-04-14 19:19:36
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu So 14 04 2012 19:06, Terry Jonesty pisze:

    > oni niestety mają salony tylko tam gdzie nie rządzi PO

    Czyli tradycyjnie argument "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" guzik
    wart. CBDU.

  • 59. Data: 2012-04-14 20:05:01
    Od: "Ignacy" <n...@s...ignacy>

    > u Playa

    Jako nowemu klientowi? Mnie jako stałego przerobili.Choć na początku był
    fajnie gdy przenosiłem się z Orange, nawet przez kilka miesięcy miałem
    abonament 1 zł. Mam dwa telefony w Play i mi wcisnęli dwa razy niepotrzebne
    rzeczy. Nigdy więcej abonamenty, gdzie człowiek jest uwiązany. A mogłem
    powiedzieć że chcę przejść na umowę bezterminową, którą w każdej chwili
    mógłbym rozwiązać.

  • 60. Data: 2012-04-14 20:20:27
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 14.04.2012 20:05, Ignacy pisze:
    > Użytkownik "ToMasz"<twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jako nowemu klientowi?
    z przeniesienia
> [...]
    > abonament 1 zł. Mam dwa telefony w Play i mi wcisnęli dwa razy niepotrzebne

    co znaczy wcisnęli? Rzucili ofertę a Ty powiedziałeś "tak"?
    > Nigdy więcej abonamenty, gdzie człowiek jest uwiązany.
    no... niewiem. Teraz mają za 17.5+23% 300 minut, 100 mega i _chyba_ PiS
    gratis. Zastanawiam się czy przypadkiem nie dać się uwiązać na kolejne 2
    lata. Szczególnie że jeszcze parę lat temu doładowywałem "za50" na 3
    miesiące popa ....

    > A mogłem
    > powiedzieć że chcę przejść na umowę bezterminową, którą w każdej chwili
    > mógłbym rozwiązać.
    Wszystko od warunków zależy...

    ToMasz