  • 41. Data: 2014-10-17 12:18:44
    Temat: Re: Jaką kamerę samochodową?
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Fri, 17 Oct 2014 12:15:36 +0200, spider napisał(a):

    > Podczepię się pod temat, podpowie może ktoś sprzedawcę na ebay.com od
    > którego warto kupić G1WH? Na czasie mi nie zależy więc może towar płynąć
    > z Chin, a z tego co sprawdziłem to pewnie ze 160 zł na polskie wyjdzie
    > taka kamerka. Czy do konta Pay-Pall wystarczy mieć kredytówkę
    > MasterCard, czy jeszcze jakieś czary i inne problemy mogą wystąpić przy
    > takim zakupie? (jakieś cło?)

    Jak z Chin to cło nie, ale jeśli przejmie urząd celny to naliczą VAT 23%

  • 42. Data: 2014-10-17 12:30:03
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-10-17 12:15, spider wrote:

> [...]
    > taka kamerka. Czy do konta Pay-Pall wystarczy mieć kredytówkę
    > MasterCard, czy jeszcze jakieś czary i inne problemy mogą wystąpić przy

    w banggood maja promocje za 35 USD. wysylka friko.

    --

    memento lorem ipsum

  • 43. Data: 2014-10-17 12:34:21
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Fri, 17 Oct 2014 12:30:03 +0200, elmer radi radisson napisał(a):

    > w banggood maja promocje za 35 USD. wysylka friko.

    Ze swojej strony banggood polecam, bo bardzo szybko wysyłają, co niestety u
    wielu Chińczyków z aliexpress nie jest normą.

  • 44. Data: 2014-10-17 12:45:33
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    To ja też zapytam o zakup.
    Może ktoś wie gdzie w Warszawie można kupić
    kamerę G1WH z (dodatkowym) uchwytem na
    lusterko?
    Chodzi mi o "normalny" sklep lub internetowy,
    ale z możliwością osobistego odbioru w W-wie.

    Pozdrowienia

    Krzysztof

  • 45. Data: 2014-10-17 13:39:38
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 17.10.2014 12:15, spider pisze:

    > Podczepię się pod temat, podpowie może ktoś sprzedawcę na ebay.com
    nie. znajdź sam, kogoś kto sprzedaje: G1W Novatek 96650. Ważny jest ten
    numer, bo bywają tańsze, ale 92cośtam i oczywiście duuuużo gorsze.
    Napisz do gościa, jak nie odpisze w 24 godziny - zapomnij o nim. jak
    odpisze normalnie, jak człowiek -- handluj.
    Płacisz paypalem, a na paypala przelewasz kase ze _swojego_ konta w
    poslkim banku. żadnych kart nie używaj, to kolejny siwy włos na głowie.
    a tak przelewasz tyle ile potrzebujesz, przelew trwa 10 sekund, jest
    bezpłatny, śpisz spokojnie.

    ToMasz

  • 46. Data: 2014-10-17 15:00:11
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 16.10.2014 o 16:09, Krzysztof pisze:
    > Mam wątpliwości czy o ewidentnej różnicy w jakości obrazu
    > na obu powyższych filmach decyduje kąt.

    Nie chce mi się iść do auta teraz, bo wrzuciłbym Ci G1WH 140 stopni
    obraz. Myślę jednak, że bez problemu znajdziesz demo na YT.

    > Co mnie jeszcze interesuje, to miejsce umocowania kamery.

    Moje G1WH wisi na uchwycie na lusterku (nie przyssawce do szyby, bo te
    mi kilka razy się odkleiły i kosztowało to życie jednej kamery -
    wyświetlacz pęk).

    anacron

  • 47. Data: 2014-10-17 15:26:27
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    > Moje G1WH wisi na uchwycie na lusterku (nie przyssawce do szyby, bo te
    > mi kilka razy się odkleiły i kosztowało to życie jednej kamery -
    > wyświetlacz pęk).

    Czy mógłbyś napisać na ile skomplikowane jest zakładanie
    i zdejmowanie kamery z lusterka?
    Interesuje mnie zarówno zdejmowanie kamery z zostawianiem uchwytu
    jak i zdejmowanie całości: kamery z uchwytem.
    Samochód parkuje na ulicy i zdarza się, że złodziej włamuje się do auta
    tylko dlatego, że widząc sam uchwyt liczy na to, że w schowku jest droga
    kamera.

    Pozdrowienia

    Krzysztof

  • 48. Data: 2014-10-17 15:58:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-10-17 13:39, ToMasz pisze:
    > żadnych kart nie używaj, to kolejny siwy włos na głowie.
    > a tak przelewasz tyle ile potrzebujesz, przelew trwa 10 sekund, jest
    > bezpłatny, śpisz spokojnie.

    Chyba, że ma wirtualną kartę do płatności online. Wtedy też śpi spokojnie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 49. Data: 2014-10-17 16:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof C...@C...com.pl ...

> [...]
    > Samochód parkuje na ulicy i zdarza się, że złodziej włamuje się do auta
    > tylko dlatego, że widząc sam uchwyt liczy na to, że w schowku jest droga

    Kurcze, myslałem, ze te czasy juz za nami.
    CB juz nie kradną to teraz kamerki?
    Przeciez to teraz tanie jak barszcz - głukom opłaca sie robić włam (zawsze
    jakies ryzyko złapania) za zysk rzedu 50-100zł?

  • 50. Data: 2014-10-17 17:13:13
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>

    > Kurcze, myslałem, ze te czasy juz za nami.
    > CB juz nie kradną to teraz kamerki?
    > Przeciez to teraz tanie jak barszcz - głukom opłaca sie robić włam (zawsze
    > jakies ryzyko złapania) za zysk rzedu 50-100zł?

    A widziałeś samochód zaparkowany na ulicy, szczególnie na noc,
    z pozostawioną nawigacją lub kamerą?
    Nawigacje i kamery bywają w różnych cenach, a zysk może być
    dużo większy. Mnie ktoś kiedyś wybił szybę, bo na siedzeniu
    zostawiłem latarkę (za kilkanaście złotych), która jednak ładnie
    wyglądała.

    Pozdrowienia

    Krzysztof