  • 51. Data: 2014-10-17 17:32:45
    Temat: Re: Jaką kamerę samochodową?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-17 17:13, Krzysztof wrote:

    > A widziałeś samochód zaparkowany na ulicy, szczególnie na noc,
    > z pozostawioną nawigacją lub kamerą?

    Prawdę mówiąc nie zaglądam innym do samochodów. U mnie na co dzień wisi
    zestaw głośnomówiący. I jak dojdzie, to będzie wisieć kamera. Nie
    wyobrażam sobie wkładania i demontowania tego za każdym razem. A już
    zupełnie paranoją wydaje mi się demontowanie uchwytów, zeby złodziej nie
    wiedział, że w schowku może być kamera. Tak po prawdzie to jak mi się
    zwalił siłownik od tylnych drzwi to prawdopodobnie z pół roku jeżdziłem
    z odblokowanymi, zanim się zorientowałem.

    Shrek/

  • 52. Data: 2014-10-17 17:38:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-10-17, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Kurcze, myslałem, ze te czasy juz za nami.
    > CB juz nie kradną to teraz kamerki?
    > Przeciez to teraz tanie jak barszcz - głukom opłaca sie robić włam (zawsze
    > jakies ryzyko złapania) za zysk rzedu 50-100zł?

    Dla niektorych miec na flaszke lub nie to spora roznica.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2014-10-17 18:12:36
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 16 Oct 2014 21:28:15 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

    >Będziesz zadowolony z jakości, z niczego więcej. akumulator jest na 1
    >minutę. jak Ci się nie podoba wstaw do środka większy, tylko po co?
    >Zapis na karcie pamięci jest zapętlony i to na zakładkę. ale karta 16
    >giga, nie wiem czy na godzinę staraczy czy mniej. Sory, jak chcesz dobrą
    >jakość obrazu to dane muszą zajmować dużo miejsca.

    U mnie akumulator wytrzymuje zdecydowanie dłużej, niż minutę. Karta
    16GB wystarcza na c.a. 4h 720p 30FPS.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 54. Data: 2014-10-17 18:14:54
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 17 Oct 2014 12:34:21 +0200, Kapibara <x...@y...zzz> wrote:

    >Ze swojej strony banggood polecam, bo bardzo szybko wysyłają, co niestety u
    >wielu Chińczyków z aliexpress nie jest normą.

    Ja kupowałem tutaj:
    http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Origina
    l-Novatek-NT96650-HD-1080P-30FPS-G1W-2-7-LCD-Car-DVR
    -Camera-Recorder/1403041284.html
    Od zamówienia do odbioru 10 dni.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 55. Data: 2014-10-17 18:16:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 16 Oct 2014 16:50:20 +0200, "Krzysztof" <C...@C...com.pl>
    wrote:

    >Czy mógłbyś napisać jaka to kamera i gdzie była przymocowana?

    G1W, przymocowana w miejscu lusterka wstecznego, w dostawczaku.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 56. Data: 2014-10-17 21:24:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-17 16:59, Budzik pisze:
    > Kurcze, myslałem, ze te czasy juz za nami.
    > CB juz nie kradną to teraz kamerki?
    > Przeciez to teraz tanie jak barszcz - głukom opłaca sie robić włam (zawsze
    > jakies ryzyko złapania) za zysk rzedu 50-100zł?

    Znajomemu jak się włamali, to przeszukali schowek, bagażnik, a kamera za
    100zł na szybie została :)

    Ale raczej ślepi byli, bo jak już się ktoś włamuje to kamerę zostawić to
    trochę głupota jakby się okazało że cały czas nagrywała.

  • 57. Data: 2014-10-17 21:55:38
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-17 18:14, jerzu pisze:

    > Ja kupowałem tutaj:
    > http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Origina
    l-Novatek-NT96650-HD-1080P-30FPS-G1W-2-7-LCD-Car-DVR
    -Camera-Recorder/1403041284.html
    > Od zamówienia do odbioru 10 dni.

    No ja też, ale czekam już 20 dni.
    A wysłana na pewno szybko bo się pojawiła w systemie śledzącym.

    Z Chin to jednak loteria - zdarzyły się rzeczy które doszły w ciągu
    tygodnia, a najdłużej czekałem 2.5 miesiąca (i to w transporcie).

  • 58. Data: 2014-10-17 22:36:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.10.2014 o 12:30, elmer radi radisson pisze:

    > w banggood maja promocje za 35 USD. wysylka friko.

    35USD? U mnie pokazuje 35, ale EUR.

    http://www.banggood.com/Full-HD1080P-G1WH-LCD-Car-DV
    R-Recorder-G-sensor-Novatek-NT96650-p-916394.html

  • 59. Data: 2014-10-17 22:46:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

> [...]
    >
    > Ale raczej ślepi byli, bo jak już się ktoś włamuje to kamerę zostawić to
    > trochę głupota jakby się okazało że cały czas nagrywała.

    Jeszcze nie ma kamer wysyłających obraz bezprzewodowo ?

  • 60. Data: 2014-10-18 01:02:05
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 16.10.2014 o 16:09, Krzysztof pisze:
    > Czy taki rodzaj mocowania jest łatwy do kupienia? Z tego co
    > widziałem to chyba najczęściej kamery są montowane na szybie,
    > przed lusterkiem wewnątrz samochodu.

    http://allegro.pl/uchwyt-lusterkowy-do-rejestratora-
    g1wh-i4694216382.html

    --