    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka k. graf. do gier?
    Date: Sat, 1 Jun 2013 22:02:19 +0200
    Sender: p...@g...com
    <knljsa$vue$1@mx1.internetia.pl>

    Dnia Thu, 23 May 2013 19:23:22 +0200, Michal napisał(a):

    > Zostaną błyskawicznie zdeprecjonowane przez produkcje tworzone na
    > nexgeny i wydajne pecety nieskrępowane portami z konsolowych zabytków z
    > 2006 r,

    No i? Czy to odziera z grywalności pierdyliard różnych tytułów?

    > przynajmniej jeśli chodzi o młodych graczy dla których liczy się
    > przede wszystkim grafika i inne wodotryski.

    I tu mamy clue dowcipu...

    > O ile na PS3 jeszcze coś tam będzie powstawać (na PS2 premiery były
    > jeszcze w ubiegłym roku) to na X360 pewnie nie, a w stare tytuły mało kto
    > będzie chciał grać jak przyzwyczai się do nowości.

    To już bardzo mocno indywidualna kwestia. Ale fakt - ja jestem zgred z
    30-kilkoma krzyżykami na karku jestem, a Crysisa przechodziłem ponad dwa
    lata po premierze, żeby nie zbankrutować na sprzęt, a nacieszyć się tym, jak
    jest zrobiony. :D

    > Do tej pory stoi mi z dawnych czasów PS2 FAT 3009 z początków jego
    > kariery, ale grać na tym bym raczej teraz nie chciał przyzwyczajony do
    > jakości AV tytułów które pojawiają się na współczesne pecety (w które i
    > tak nie ma czasu grać) czy nawet na konsole obecnej generacji z ich
    > mankamentami technicznymi.

    Znowu - kwestia indywidualna. Mnie się tam w miarę regularnie zdarza wracać
    choćby do pierwszego Deus Ex czy Max Payne'a 2. Ale ja do nich wracam nie ze
    względu na grafikę. :D

    > No a na konsole raczej nie ma takich perełek jak nieśmiertelny Panzer
    > General II oparty o hexy czy seria Supreme Ruller, gdzie grafika ma
    > trzeciorzędne znaczenie - konsole po prostu nie mają odpowiedniego
    > interfejsu do tego typu gier, bo nie wyobrażam sobie grania w powyższe
    > padem.

    I next geny IMVHO tego nie zmienią.

    > Dla dziecka na prezent? Tak średnio biorąc pod uwagę że pewnie za pół
    > roku będzie pewnie jęczał o nexgena, "bo koledzy mają i jest taki
    > super".

    Wiesz - ja z tych dziwnych ludzi, którzy na komunię dostał rower. Na którego
    się pół rodziny zrzuciło. A zegarek to była Montana z 8 melodyjkami. :D Jak
    sobie ktoś chce wychowywać pasożyta, któremu wszystko się należy, ,,bo
    koledzy mają"... well... nie mój cyrk, nie moje małpy.

    > Za to po premierze nexgenów sam się zastanawiam czy nie kupić PS3 z myślą
    > przede wszystkim o DVD (stacjonarny bluray upscaluje DVD tak sobie) - ale
    > to jak ceny spadną w stosunku do obecnych.

    Ale to jest decyzja bazująca na argumentach innych, niż ,,bo koledzy mają".

    > A to zupełnie inna sprawa i nawet o tym samym wyżej wspomniałem.

    To usenet - topic zaczyna żyć własnym życiem. :D

    [ Prawdziwa głupota za każdym razem pokona sztuczną inteligencję. ]
    [ (Terry Pratchett) ]