    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Kosu <K...@n...com>
    Subject: Re: Jaka k. graf. do gier?
    Date: 22 May 2013 20:24:13 GMT

    On 2013-05-22, GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> wrote:
    > To chyba nie przeglądałeś niektórych nowszych gier. Niejedna już wymaga
    > 20-30 albo więcej gigabajtów na dysku. To co za problem zainstalować na
    > 200GB dysku 5-7 takich gier i zapełnić go w całości?

    To ilu gier jednocześnie potrzeba na dysku? Bo ja nawet w najbardziej
    szalonych i nieprzespanych czasach (czyli gimnazjum) miałem ze 3. Jedną
    jakąś dużą i fajną, w którą tłukłem regularnie (pewnie jakieś Baldurs
    Gate) i ze 2, które po prostu chciałem przejść.

    Instalacja gry trwa do 30 minut.
    Zazwyczaj gra się w nią od tygodnia (gimnazjaliści, nałogowcy) do pół
    roku (osoby mające życie poza dyskiem twardym).
    Warto hodować więcej na dysku?

    pozdrawiam,
    Kosu