  • Data: 2013-05-23 13:21:34
    Temat: Re: Jaka k. graf. do gier?
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-22 22:24, Kosu pisze:

    > To ilu gier jednocześnie potrzeba na dysku? Bo ja nawet w najbardziej
    > szalonych i nieprzespanych czasach (czyli gimnazjum) miałem ze 3. Jedną
    > jakąś dużą i fajną, w którą tłukłem regularnie (pewnie jakieś Baldurs
    > Gate) i ze 2, które po prostu chciałem przejść.
    >
    > Instalacja gry trwa do 30 minut.
    > Zazwyczaj gra się w nią od tygodnia (gimnazjaliści, nałogowcy) do pół
    > roku (osoby mające życie poza dyskiem twardym).
    > Warto hodować więcej na dysku?

    A nigdy nie miałeś gry, w którą lubisz po prostu od czasu do czasu pograć?
    Dla mnie granie to krótka rozrywka od czasu do czasu, kiedy nie mam nic
    do roboty. Czyli średnio pół godziny co 2-3 dni. Włączam sobie np. Need
    For Speed, przejadę jedną, dwie trasy i wyłączam. Podobnie gram w wiele
    innych gier.
    Mam ich zainstalowanych w sumie kilkadziesiąt, z czego spora część to
    nieduże gry po kilkadziesiąt MB. Kilka mam takich po 4-10 GB na dysku.
    Gram na komputerze ja i mój syn, więc automatycznie ilość gier może się
    zwiększać, bo każdy lubi co innego, a młody z racji wieku szybko się
    nudzi, więc na jedno posiedzenie przy grach potrafi zmienić zdanie 5
    razy i gra co chwilę w co innego.
    I teraz połącz to z Twoją metodą - max 3 gry naraz i co chwilę
    reinstalacja gier, żeby nie mieć naraz więcej. Co najmniej trochę
    niewygodne.
    Nie sądź innych po sobie, bo ludzie mają naprawdę różne zwyczaje i
    przyzwyczajenia, więc dlaczego każdy musi grać tak jak Ty? Żadna z tych
    metod nie jest przecież zła.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/