-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl>
<9tolexal98mn.1fln0qspfsd3m$.dlg@40tude.net>
<pqvpkb$d5b$1@node1.news.atman.pl>
<16wlb5a7cgjt0$.1dfjavfyw3mbk.dlg@40tude.net>
<pr2eqq$to$1@node1.news.atman.pl>
<t9rduw2ecayw$.1x7d9563d4521$.dlg@40tude.net>
<pr4d80$ttq$1@node1.news.atman.pl>
<1q2jf87x8vbi1$.y5wfs3j0t0ax$.dlg@40tude.net>
<pr51nh$if4$1@node1.news.atman.pl>
Date: Sun, 28 Oct 2018 21:51:19 +0100
Message-ID: <i8i9lf0e0c5t.162ii0d3lr2gt$.dlg@40tude.net>
Lines: 27
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1540759878 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 503 82.143.187.50:55669
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642480
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 28 Oct 2018 20:12:42 +0100, Marek S napisał(a):
> W dniu 2018-10-28 o 15:40, J.F. pisze:
>> Ale tez do konca nie wiemy ile tego pradu brakowalo i jak dlugo.
>
> Do pracy codziennie dojeżdżałem - z czego czasowo większość drogi to
> albo postój albo jazda bez używania pedału gazu (dosłownie - do 20km/h
> tak się da). Jeśli na jałowym biegu bilans energetyczny byłby ujemny, to
> miałbym natychmiast informację o tym na desce rozdzielczej.
Moze masz lepszy samochod - wiekszosc o tym nie informuje.
A ze dluga trasa, to np ta grzalka mogla odpuscic po 15 minutach i
akumulator sie doladowal.
Tak czy inaczej - alternatory coraz mocniejsze, prad nawet na jalowych
obrotach coraz mocniejszy, ale i odbiornikow pradu coraz wiecej ..
> Tak na marginesie - zawór nagrzewnicy 2x wymieniałem rok po roku. Po
> każdej wymianie zjawisko ustępowało. Tylko na zimnym silniku obroty są
> przez chwilę (ze 3 minuty, zależnie od potrzeb) wyższe - co jest
> prawidłowe.
Tak na margnesie - twoj swietny komputer nie wykryl uszkodzonego
zaworu.
A przeciez to takie proste :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.18 23:41 Marek S
- 29.10.18 00:03 Marek S
- 29.10.18 01:16 J.F.
- 29.10.18 20:30 Marek S
- 30.10.18 11:50 J.F.
- 30.10.18 17:47 Marek S
- 30.10.18 19:38 J.F.
- 30.10.18 20:49 Marek S
- 30.10.18 23:53 J.F.
- 31.10.18 02:04 PiteR
- 31.10.18 02:07 PiteR
- 31.10.18 08:04 J.F.
- 31.10.18 22:40 Marek S
- 31.10.18 23:24 Cavallino
- 01.11.18 21:57 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=