  • Data: 2017-09-05 10:14:50
    Temat: Re: Jaka jest prawda o światłach ledowych?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-05 o 08:35, p...@g...com pisze:

    > a czemu nie ksenony ? nowe auto na halogenach wyglada szczerze mowiac obciachowo
    :-)

    Pojęcie obciachu jest względne.
    Na wioskach szczytem elegancji jest stare BMW z wkręconymi ledami z
    allegro lub innymi pseudoksenonami. Byle świecić mocniej, więcej,
    bardziej. Do tego jeszcze niebieskie diodki udające policję, żeby z
    daleka wzbudzać respekt ;-))

    Dla mnie obciachem jest na siłę pakowanie ledów/ksenonów wszędzie, bo
    przecież świecą "mocniej, dalej, jaśniej".

    Dla mnie obciachem jest rażenie innych na drodze.

    Za parę lat większość aut na drodze będzie miało super ostre, jasne,
    bardziej świecące zenony/ledy i ego będzie podniesione, ale jazda po
    zmroku będzie koszmarem.