  • Data: 2011-11-10 13:37:41
    Temat: Re: Jaka drukarka kolor dla nastolatka?
    Od: RemeK <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 14:26:26 +0100, Vituniu napisał(a):

    > A upieranie sie przy wymiennych glowicach w urzadzeniu klasy
    > "jednorazowej" jest pozbawione sensu... Zeby daleko nie
    > szukac - po 2 latach z gorka w zaprzyjaznionym Canonie
    > "all in one" (modelu nie pomne) wlasnie zmarl skaner...
    > Tez mu sie te "bezpieczne" wymienne glowice przydaly, nie? :/

    Po prostu obecnie producenci tak dopracowali technologie produkcji i tak
    dokladnie obliczyli cykl zycia sprzetu, ze w wiekszosci przypadkow nie warto
    kupowac niczego drozszego z mysla o przyszlosci, tylko trzeba wymieniac tani
    sprzet co jakis czas. Bedzie sie wtedy mialo zawsze sprawny sprzet i zawsze
    zgodny z aktualnymi trendami technologicznymi na rynku (i driverami przy
    okazji).

    ps. z tego powodu tez mam taniego Brothera a zdjecia robie w fotolabie ;-)

    ps2. troche offtopic ale o tym o czym napisalem (poza tym inne wpisy tez
    ciekawe jesli ktos lubi VW ;-) http://vwszrot.pl/index.php/archives/53

    --
    pozdro
    RemeK