  • Data: 2011-11-10 20:16:36
    Temat: Re: Jaka drukarka kolor dla nastolatka?
    Od: RemeK <g...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 19:20:40 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Jak sobie pomyślę, że zamiast:

    To nie do konca tak. Sprzety sa z roznych polek cenowych, ale to nie znaczy
    ze jak kupisz z wyzszej to masz super sprzet na lata i jestes caly happy.
    Moze pasc zaraz po gwarancji i nierzadko tak sie dzieje. Albo ma wady
    fabryczne (moj amplituner ONKYO - firmy jednak dosc dobrej - ma w jakims tam
    konkretnym trybie pracy zamienione kanaly L z R, mozna wyslac/zawiezc do
    serwisu i podmienia firmware, ale wpadka jest). Chodzilo mi o pewna
    strategie producentow i umiejetne lawirowanie w jej zaulkach przez
    swiadomego usera.

    > - siedzieć przed wyższej klasy monitorem, miałbym sobie wypalać oczy na
    > jakimś tanim badziewiu na matrycy TN

    Na oczach (i ogolniej zdrowiu) oczywiscie nie mozna oszczedzac i takze
    zawsze kupowalem duzo drozsze monitory niz wiekszosc znajomych, zwlaszcza w
    czasach crt, ale...
    ...teraz mam monitor na matrycy IPS marki HP, nie najgorszy jak na amatora
    niezwiazanego z grafika, od poczatku buczal, mial baardzo dlugi czas
    "pojawienia" sie obrazu od momentu wlaczenia zasilania, w koncu padl - na
    szczescie jeszcze na gwaracji. Wyzsza cena poza obrazem nie dala mi nic
    lepszego niz ma monitor TN za 500 PLN.

    > - montując kompa w porządniejszej obudowie, wstawiał bym części w
    > najtańszego sortu klamota, którego pogiąć można w rękach, a krawędzie ma tak
    > ,,wykończone", że po montażu vzłowiek wygląda, jak by z rzeźni wyszedł

    To kwestia gustu, mozesz kompa polozyc do kartonu i tez bedzie dzialal.

    > - używać wygodnej, wyprofilowanej myszy z dodatkowymi przyciskami, pod które
    > sobie mogę popodpinać potrzebne mi (w zależności od programu) funkcje, która
    > nie gubi się co chwila w zależności od podłoża - miałbym używać najtańszego
    > badziewia, które nawet rolki przewijania nie ma (albo zdycha po miesiącu)

    Mialem nienajtanszego Logitecha, po dwoch latach padl switch w lewokliku.
    Teraz mam innego Logitecha, tez nienajtanszego, ale brakuje mu precyzji,
    ktora mial poprzedni i mam wrazenie, ze tania myszka A4Tech mojego dzieciaka
    jest pod tym wzgledem lepsza. Moze musze wydac jeszcze 2x wiecej, zeby to w
    koncu bylo bezawaryjne i dzialalo nalezycie, ale gdy za mysz mam zaplacic
    ponad 300 pln, zeby moc spokojnie klikac w ikonki to zaczynam sie
    zastanawiac czy ktos tu mnie nie robi w chuja.

    > - używać normalnych głośników miałbym katować się dźwiękiem z wbudowanych w
    > obudowę monitora ,,głośników"

    No tu akurat trafiles mnie w serce, glosniki mam drozsze od kompa :P Ale ja
    nie jestem pod tym wzgledem normalny ;-)

    > - plus parę jeszcze innych ,,zamiast"
    > to wiesz co Ci powiem? To ja już wolę jednak wydać więcej niż mniej
    > dobierając sprzęt do potrzeb tak, by się nie wykończyć finansowo, fizycznie,
    > ani psychicznie. :D

    Chodzilo mi w poprzednim poscie o to, ze nadal VW jest lepszy od Fiata, ale
    mimo, ze za niego duzo wiecej zabulisz to nie otrzymasz proporcjonalnie
    wyzszego wspolczynnika jakosci, trwalosci i zadowolenia, wiec czasem warto
    rozwazyc kompromis i byc moze kupic np. Skode albo (zeby uciec od VWAG) np.
    Renault :-) No i w tym swietle swietnym przykladem jest Brother.

    --
    pozdro
    RemeK