  • Data: 2009-07-16 07:18:55
    Temat: Re: Jaka cyfrówka (lustrzanka) do krajobrazów ?
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Jul., 22:19, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Po pierwsze Twoje typy to kosmos cenowy. Więc lecisz w abstrakcje.

    przeciwnie- wyraznie pisze , ze systemow leici oraz haselblada nie
    polecilem wlasnie ze wzgledu na cene ( a wymienilem niemal wszystkie
    systemy z wyjatkiem wlasnie tych -panas , leica , hasel),
    rowniez nie polecilem G1 gdyz nie jest lustrzanka , a autor zyczy
    sobie lustrzanke ( choc G1 jest lepszy od wielu tanich lustrzanek) i
    nie zamierzam sobie lamac glowy czy autor rozroznia pomiedzy dsrl a
    drl

    Jak
    najgorszyhttp://tinyurl.com/649t33na początek wystarczy szczególnie do
    > krajobrazu. Body spełnia dwa podstawowe warunki histogram na żywo i
    > ostrzenie na detekcje kontrastu. Z wad rozmiary. Po dokupieniu
    > odpowiedniego szkła można się pokusić o te śluby.

    ten aparat raczej nadaje sie do rozwodow , z ktorych zdjecia nikogo
    nie beda interesowac.

    Autor wątku nie
    > napisał co mu najbardziej doskwierało w poprzednich aparatach więc
    > wszyscy chwalą co mają.

    pytanie jest konkretne :

    jaki dslr do krajobrazu przy ograniczeniu cenowym ?

    odpowiedz moja jest rownie konkretna :

    kazdy z tanich sie nadaje w takim samym stopniu

    Uszczelnieniami bym się nie przejmował bo i tak
    > się później okazuje że się na body na chucha i dmucha i UV przykręca
    > etc. ;).
    >
    > Bartko.

    uszczelnianiem tez bym sie nie przejmowal , ani histogramem , gdyz w
    warunkach oswietlenia slonecznego dziennego i tak na monitorze nic nie
    widac .
    robisz serie 3 zdjec na autobracketing i po sprawie ( i tak prawie
    zawsze pierwsze jest najlepsze ale przynajmniej masz pewnosc , ze
    lepiej sie nie dalo).