  • Data: 2009-11-03 10:31:27
    Temat: Re: Jaka "awaryjna", kryzysowa oferta? Albo abonament 0zł?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Wysocki wrote:

    > Trzymanie gdzieś w najgłębszym zakamarku motocykla razem z GPSem i kawałkiem
    > elektroniki. Jak mi maszyna zniknie a alarm z jakiegoś powodu nie zadziała
    > (szykuję się na taki z powiadomieniem na pilota - jeszcze nie kupiłem) to
    > chcę móc wysłać na tą kartę SMSa (opcjonalnie doładowując ją przedtem zdalnie
    > jakby straciła ważność na SMSy wychodzące) i niech elektronika odpali GPSa,
    > przeczyta pozycję i mi ją odeśle.
    > Czyli padło na Play Fresh.

    O ile nie bedzie problemu z zasiegiem Play i jednoczesnie jakiejs wtopy
    z dzialaniem roamingu w Plusie ;) . Np. - nie wiem czemu tak jest, ale
    na HP Ipaq 514 VM z wlozona karta Play mimo ustawionego w preferowanej
    sieci jedynie Plusa i recznym wybraniu tegoz, po jakims czasie i tak
    sluchawa potrafi sie zalogowac do Playa. E.T. phone home. Why The
    Failure?

    --

    there's a new Sisyphus in town