    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jaka antena do radia FM i co z polaryzacją
    Date: Mon, 13 Jan 2014 08:06:45 +0000 (UTC)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Czy efekt zatykania objawia się odbieraniem stacji z
    > szumem/zakłóceniami?

    U mnie tak. Poprowadziłem kabel antenowy od radia obok skrętki od
    Ethernetu (nieekranowanej), która kończyła się access pointem wifi.
    W momencie podłączenia kabla eth odbiór radia wyraźnie siadł, był
    szum, poziom sygnału zmalał. Wymiana skrętki na ekranowaną pomogła,
    ale nadal mam wrażenie, że sam AP trochę sieje... odbiór powinien
    być mocniejszy.

    > Może yage zamontować - będzie kierunkowo bardziej... są takie anteny
    > w sprzedaży na zakres ukf?

    A musisz mieć tą antenę na tym dachu? Nie możesz jej przenieść, np.
    postawić anteny w oknie?

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/