  • Data: 2014-01-13 15:53:46
    Temat: Re: Jaka antena do radia FM i co z polaryzacją
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.3100214716540997444@news.neostrada.pl

    > Budynek w koło jest obstawiony innymi, okno mam dostępne ale w przeciwną
    > strone niż nadajnik, jest sens wystawiać antenę w oknie w przeciwnym
    > kierunku ?

    Sens może być wyższy niż stawianie wysoko, ale koło anteny nadawczej.
    Z kawałkiem drutu podpiętego pod gniazdko antenowe nie odbiera ?
    Nie mam pojęcia gdzie są nadajniki z których odbieram UKF, ale jeszcze
    nigdy, żadnego radia nie podłączałem pod cokolwiek - albo wystarcza mu jego
    własna antena teleskopowa, albo wyprowadzony z niego (fabrycznie) odcinek
    miękkiego przewodu wiszący jak popadnie. Mieszkam na parterze na osiedlu
    budynków 4-piętrowych. Radia działają bez względu na to czy jestem w pokoju
    po jednej stronie budynku, czy po drugiej, ale dokładnych analiz nigdy nie
    robiłem, bo radia prawie wcale nie słucham.
    P.G.