  • 1. Data: 2011-07-08 22:14:24
    Temat: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Przymierzam sie do zmiany VW Sharana na cos ciut wiekszego i podobaja mi
    sie VW T4 Multivan i Caravell (swoja droga - czym one sie tak na prawde
    roznia?).

    Co byscie polecili jako alternetywe dla T4?

    Musi byc: klima, wygodne dla 7 osob, mozliwe dla 9 osob, stoliki i inne
    udogodnienia mile widziane.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2011-07-08 22:41:13
    Temat: Re: Jaka alternetywa dla VW T4 Multivan?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Jul 2011 22:14:24 +0200 osobnik zwany RadekNet
    wystukał:

    amerykńskie vany

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-07-08 22:48:31
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 08.07.2011 22:41, masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 08 Jul 2011 22:14:24 +0200 osobnik zwany RadekNet
    > wystukał:

    > amerykńskie vany

    9-osobowy amerykanski van bedzie wielkosci T4? Nic wiekszego nie chce,
    bo to do codziennej jazdy ma byc. Mozesz rzucic nazwami?

    A jak z ekonomika eksploatacji?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 4. Data: 2011-07-08 23:00:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Jul 2011 22:48:31 +0200 osobnik zwany RadekNet
    wystukał:

    > 9-osobowy amerykanski van bedzie wielkosci T4? Nic wiekszego nie chce,
    > bo to do codziennej jazdy ma byc. Mozesz rzucic nazwami?

    siedmio :)
    w zasadzie każdy ujeżdżałem Mercury Villager

    > A jak z ekonomika eksploatacji?

    17 l/100km gazu w miście
    10l/100km benzyny w trasie

    silnik V6 3.5l

  • 5. Data: 2011-07-08 23:17:10
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-07-08 22:14, RadekNet pisze:

    > Musi byc: klima, wygodne dla 7 osob, mozliwe dla 9 osob, stoliki i inne
    > udogodnienia mile widziane.

    Audi Q7 w wersji 7 osobowej :->

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 6. Data: 2011-07-09 10:50:22
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    > siedmio :)
    > w zasadzie każdy ujeżdżałem Mercury Villager

    Aaa no to odpada... 7 osobowy jest Sharan.

    > 17 l/100km gazu w miście
    > 10l/100km benzyny w trasie

    Jesli trasa to autostrada i 130km/h to niezly wynik.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 7. Data: 2011-07-09 10:51:06
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 08.07.2011 23:17, Maciej Browarczyk pisze:

    > Audi Q7 w wersji 7 osobowej :->

    Taaaa.... ja mysle o T_4_ :P

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 8. Data: 2011-07-09 11:18:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Jul 2011 10:50:22 +0200 osobnik zwany RadekNet
    wystukał:

    > Jesli trasa to autostrada i 130km/h to niezly wynik.

    trasa to np Warszawa-włochy przez Alpy :)

  • 9. Data: 2011-07-09 20:16:53
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Co byscie polecili jako alternetywe dla T4?
    >
    > Musi byc: klima, wygodne dla 7 osob, mozliwe dla 9 osob, stoliki i inne

    VW multivan to turystyk, czyli wyro i stolik plus pelno dodatkow kwestia
    jaka wersja, np lodowka pod siedzeniem.
    Caravelle to typowo osobowy.

    Multivan byl max 7 osobowy.
    Caravelle max zebym nie pomylil chyba 11

    A co chcesz kupic T4 czy T5 ?

    Zasadniczo Multivan na zachodzie to taki samochod na lata az sie rozpadnie
    albo rozbije. U nas widze ze powoli tez tak jest. Niestety strasznie
    trzymaja ceny.

    Silnikow do wyboru to tez za duzego polotu niema.
    W T4 standard to 2.5TDI 102KM, ewentualnie jak upolujesz to 2.5TDI 150KM
    (ale trzeba uwazac na szczepany). Benzyna 2.5 116KM albo 2.8 201KM (ale ten
    silnik jest prawie nieosiagalny i byl tylko z automatem)
    Jezeli T4 to szukac po 1996 roku bo byl duzy FL wtedy, czasami sie trafiaja
    wersje przejsciowe ze stara deska w srodku.

    W T5 byly 3 wersji TDI najmocniejsza 174KM, ale kolega mial taki silnik i
    jakos dobrze go nie wspominal, same problemy przy tych przebiegach co robil.
    oraz dwie benzyny niezniszczalny 2.0 :P oraz 3.2 V6

    Jak sie lubi szukac to mozna sie pokusic o znalezienie 4x4

    Alternatyw niestety zasadniczo brak...
    No moze poza Hyundai Starex ktory jest "nieco" podobny

    W sumie prawda jest taka ze jak zaczeniej jezdzic multivanem to juz niczym
    innym nie bedziesz potem chcial ;)

    Mnie mojego bardzo brakuje :(

    PZDr
    Adam

  • 10. Data: 2011-07-09 20:18:27
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-07-09 20:16, Adam Szewczak pisze:

    > Multivan byl max 7 osobowy.
    > Caravelle max zebym nie pomylil chyba 11

    I nie wymagał kat. D?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi