    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaka alternatywa dla benzyny?
    Date: Tue, 25 Oct 2011 01:11:38 +0200

    > czyli wymiękasz, stawiasz dodatkowe warunki o których nie było mowy
    > wcześniej.

    A to ja jakiś cudów wymagam?
    Najważniejszym dla mnie warunkiem jest opłacalność i bezpieczeństwo.
    Chciałbym coś co spełniałoby podobne wymagania jak sprężarka z linku:
    http://www.ebay.pl/itm/Nowy-kompresor-M5-S5-CNG-gazu
    -ziemnego-/370447474690
    Nie musi być niebieska i tak elegancka, jak będzie pracowała głośniej
    niż 69dB, to też przeżyję.
    Masz coś podobnego w cenie do 3000 zł?

    > dozorowi podlegają zbiorniki ciśnieniowe - przy takim ciśnieniu może się
    > okazać że nawet osuszacz spełnia warunki (V*P) i łapie się na dozór
    > ale gdyby nie dawać osuszaczy.... to sama sprężarka się nie łapie.
    > Niestety aby napełniać zbiorniki ciśnieniowe to sam musisz posiadać
    > uprawnienia ;-)

    > poza tym o czym mowa, chcesz na krzywy ryj pompować gaz a dupę zawracasz
    > kwitkami?
    Dlaczego na krzywy ryj? Mam w domu gaz, za który płacę i chcę go
    spożytkować nie tylko do gotowania i grzania, całe te farmazony o
    akcyzie mnie nie przekonują i jakoś je przeboleje.
    A kwity, jeżeli są wymagane do takiego sprzętu, to chcę dla własnego
    bezpieczeństwa, a nie dla samego "mania".

    > jednym słowem dostaniesz sprężarkę, z gwarancja np. na rok, a przegląd
    > sobie rób na własny koszt we własnym zakresie, to chyba uczciwe co?
    Jeszcze nie wiem czy uczciwe.
    Sprzedajesz, serwisujesz, produkujesz takie urządzenia?
    Możesz podać linka to tego co chcesz mi sprzedać?