eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaJak zrobic panorame wnetrza?Re: Jak zrobic panorame wnetrza?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feeder1
    -2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 25 Jan 2015 09:38:12 +0100
    From: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak zrobic panorame wnetrza?
    References: <m9d59s$1of$1@news.supermedia.pl>
    <54ba28b9$0$13615$65785112@news.neostrada.pl>
    <m9di6r$lpe$1@node2.news.atman.pl> <m9efs2$r6p$2@news.supermedia.pl>
    <54badff2$0$2161$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1501242306340.1640@quad>
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1501242306340.1640@quad>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 46
    Message-ID: <54c4aa93$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 217.99.31.48
    X-Trace: 1422174868 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2140 217.99.31.48:45423
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:906771
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2015-01-24 23:17, Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Sat, 17 Jan 2015, Piotr Kosewski wrote:
    >
    >> On 2015-01-17 21:14, 666 wrote:
    >>> Wirtualny spacer pozwala oszczędzić czas, żeby nie jechać do klienta,
    >>> który po obejrzeniu panoramy już wie, że to nie ta nieruchomość o której
    >>> marzy.
    >>
    >> Albo ja czegoś nie rozumiem albo Ty od nowa piszesz podręczniki reklamy.
    >> "Wirtualny spacer" ma sprawić, żeby niezdecydowani klienci nie jechali
    >> obejrzeć nieruchomości? :o
    >
    > A dlaczego nie?

    Ponieważ sprzedającemu na tym bardzo nie zależy. Efektem transakcji
    dla niego są pieniądze - z grubsza to samo niezależnie od klienta.

    Dla klienta to jest zupełnie inna sytuacja. On kupuje mieszkanie, czyli
    miejsce, w którym być może spędzi jakąś część swojego życia (w Polsce
    zazwyczaj całą pozostałą).
    OK. Widoczne na panoramie szczegóły mogą mu powiedzieć, że "to nie ta
    nieruchomość o której marzy". Ale przecież takiej wymarzonej i ta nie
    znajdzie!
    Atrakcyjność nieruchomości to znacznie więcej, niż wygląd wnętrza. To
    pewna funkcja, która uwzględnia także m.in. widok z okna, sąsiedztwo,
    okolicę, hałas czy zapach.
    Żeby poprawnie ocenić atrakcyjność mieszkania, trzeba je odwiedzić
    (najlepiej nie raz).
    To co tu zostało zasugerowane, to nie jest szukanie ani mieszkania
    wymarzonego ani bliskiego marzeniu, tylko szybka segregacja na
    podstawie jednego, a ponadto *najłatwiejszego do zmiany*, elementu.
    Dla mnie jest to zadziwiające...

    > Popatrz na to inaczej - jeśli NIE sprzedajesz apartamentu
    > milionerowi, a zwykłe "mieszkanie w bloku", to i prowizja
    > na sprzedaży jest taka sobie, niespecjalnie jest więc sens
    > ściągać 100 klientów którzy na pewno nie kupią.

    j/w
    Z punktu widzenia sprzedającego to jest dobry interes. Tego
    absolutnie nie neguję.
    Tyle że 666 i Chocobo argumentują to troską o stronę kupującą
    i po prostu zapala mi się czerwona lampka. :)

    pozdrawiam,
    PK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: