  • Data: 2018-09-07 19:33:45
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com pisze:

    > "byly w kratke" a nie "nie bylo neo wogole".

    Jakoś nie wpadłem na to, że dla kogoś "były w kratkę" i "nie było
    neo w ogóle" może stanowić wielką różnicę.

    > Jak zwykle pomocny jestes. Nie moge sie nadziekowac.

    To może jeszcze napiszę jak to u mnie wyglądało (akurat nie Orange,
    inny operator). Przez bodaj osiem lat łącze działało bez minuty
    przerwy (cały czas z mojej strony monitorowane). Potem nagła "kratka",
    i to w momencie kiedy najbardziej potrzebowałem ciągłości. Składam
    reklamację gdy akurat nie działa. Zanim zareagowali, to "samo się
    naprawiło" -- więc nie widzą powodu by coś robić. I tak kilka razy.
    No to dostali wynik monitoringu i już nie mogli wiele do gadania.
    Zwłaszcza, że z reklamacją poszedł wniosek o zwrot 100% kwoty faktury.
    Zwrócili, ale się nie poprawiło. Więc powtarzamy cykl. W końcu sami
    grzecznie poprosili, bym więcej do nich nie pisał, bo oni nic nie
    potrafią zrobić, mogą tylko oddawać kasę. Ale jeśli się zgodzę, to
    mogą mi obniżyć faktury o jedną czwartą za permnentny stan usterki.
    Miękkie mam serce, więc przystałem na to. "Działanie w kratkę" wciąż
    ma miejsce, tak gdzieś w ciągu 1% czasu.

    Nie mogę się nadziwić, że ktoś toleruje dziadostwo, jeśli współczesna
    technika pozwala na coś znacznie lepszego. Gdybym mógł zmienić dostawcę
    na takiego, co zamiast 99% ma przynajmniej 99,99%, to bym zaraz zmienił.
    I płacił 100% ceny z cennika.

    --
    Jarek