  • 91. Data: 2012-01-20 21:49:41
    Temat: Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Ja mam tradycyjny licznik, a w nim tarcza obrotowa.
    > 375 obrotów to 1 kWh.
    > Licząc czas jednego obrotu można zmierzyć moc z błędem
    > poniżej 0.1 W
    Jesteś pewny, że opory w łożyskach tarczy i lepkość powietrza pozwalają
    na taka dokładność w dużym zakresie mierzonych prądów szczególnie przy
    bardzo niskich wartościach?

  • 92. Data: 2012-01-20 21:52:26
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-01-20 09:54, januszek pisze:
    > zlotowinfo napisa?(a):

    > Stasując taką logiką można zapytać: czemu istnieją idioci podłączający
    > komputer przez listwę...

    Choćby dla tego, że stanowi czwarty stopień zabezpieczenia przeciw
    przepięciowego, szkoda tylko że tak mało użytkowników nie wie o
    konieczności stosowania pierwszych dwóch stopni tego zabezpieczenia i
    potem lamentuje ze listwa jest do d.

  • 93. Data: 2012-01-20 21:53:50
    Od: " Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    MC <m...@g...pl> napisał(a):

    > Pobieranie prądu przez komputer w stanie wyłączenia jest zdefiniowane w
    > specyfikacji ATX

    A najgorsze chamstwo jest jak ci z TPSA dzwonią i mówią, że za darmo zwiększą
    ci szybkość internetu z 2 do 6 Mib/s .
    Po czym wysyłają ci router który musi być cały czas włączony do sieci bo
    inaczej nie odbierasz rozmów telefonicznych.
    Ten router "livebox" żre około 8 Wat. Słuchawka tlefoniczna musi być
    podłączona do routera a nie do linii telefonicznej.
    Uważajcie na tą ofertę. Obiecanych 6 M/sek nigdy nie macie ale za prąd 8wat/h
    zawsze zapłacicie. Pamiętajcie jedno jak dzwoni TPSA z lepszą ofertą - zawsze
    chcą wasz oszukać.

  • 94. Data: 2012-01-20 21:54:23
    Od: Padre <P...@n...net>

    > To są jeszcze tacy, co czytają peceta i nie mają wyłącznika
    > na zasilaczu?

    Są, w moich dwóch komputerach nie ma wyłącznika na zasilaczu i nie mogę
    go sobie wymienić bo oba są SFF. Tylko ja nie marudzę :)

  • 95. Data: 2012-01-20 22:07:23
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-01-20 22:53, Gil wrote:

> [...]
    > Ten router "livebox" żre około 8 Wat. Słuchawka tlefoniczna musi być
    > podłączona do routera a nie do linii telefonicznej.

    Moze nie jestem na biezaco z oferta TP, czy czasem tematem tu nie jest
    to, iz owa telefonia z 'routera' to telefonia VoIP (nie tradycyjne PSTN)?

    Jezeli tak, to nie ma zadnych technicznych przeciwskazan by miedz
    obslugiwala rozmowy telefoniczne (z drobna pomoca filtra) oraz DSL.

  • 96. Data: 2012-01-20 22:21:57
    Od: " Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    Rafal Lukawski <r...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Jezeli tak, to nie ma zadnych technicznych przeciwskazan by miedz
    > obslugiwala rozmowy telefoniczne (z drobna pomoca filtra) oraz DSL.

    Mojej matce emerytce tak wmusili. Mieliśmy 2M/s a teraz mamy niby 6M/s
    (prawdziwe 3,5-4/s.
    Możesz odbierać rozmowy telefoniczne tylko jak wepniesz telefon do routera.
    Tak powiedzieli w help desk neostrady. Zamówiłeś 6m/s to rozmowy telefoniczne
    tylko przez router.
    A w ofercie telefonicznej mówili. Dajemy ci za darmo 6M/s.

  • 97. Data: 2012-01-20 22:31:42
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Marcin N" napisał:

    > Zapomniałem, że piszę na grupie, na której nie trzeba mieć żadnego
    > pojęcia o ekonomii.

    Zapomniałeś o takim wynalazku jak wyłącznik? Jesteś głupcem, czy
    prowokatorem?

    Remek

  • 98. Data: 2012-01-20 22:34:10
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Są, w moich dwóch komputerach nie ma wyłącznika na zasilaczu i nie mogę
    > go sobie wymienić bo oba są SFF. Tylko ja nie marudzę :)
    Czego nie możesz wymienić? Zasilacza?

  • 99. Data: 2012-01-20 22:44:07
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "zlotowinfo" napisał:

    > Ale prąd ciągnie zbytecznie. Serio.

    No i co z tego? Nie przypominam sobie, abym ci zlecił obsługę moich
    rachunków za prąd. Dlatego za zaliczenie m.in. mnie do idiotów niniejszym
    otrzymujesz wirtualnego kopa w rzyć.

    > jakieś jeszcze jakieś bezsensowne wywody?

    Twoich ci tu dostatek...

    JoteR

  • 100. Data: 2012-01-20 22:47:49
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-20 22:53, Gil pisze:

> [...]
    > Po czym wysyłają ci router który musi być cały czas włączony do sieci bo
    > inaczej nie odbierasz rozmów telefonicznych.

    Ja mam router nie z TPSA (kupiłam w sklepie internrtowym). Do routera
    podłączona jest bramka Linksys. Jak się wychodzi z domu czy w nocy
    wyłącza się listwę do której razem z innymi urządzeniami jest
    podłączony. Słuchawka jest cały czas włączona (w innej listwie, która
    jest zawsze włączona), żeby się nie rozładowała. I tak na stacjonarny
    mało kto dzwoni, raczej na komórki. A wiadomo, że jak nikogo nie ma w
    domu to tym bardziej nie odbierze telefonu.

    --
    animka