  • 101. Data: 2012-01-20 23:00:24
    Temat: Re: Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?
    Od: " Gil" <g...@W...gazeta.pl>

    Animka <t...@w...pl> napisał(a):
    A wiadomo, Ĺźe jak nikogo nie ma w
    > domu to tym bardziej nie odbierze telefonu.

    Dziękuję chłopie, że coś mi chcialeś powiedzieć. Ale jesteś mistrzem skrótów.
    Muszę to przemyśleć.

  • 102. Data: 2012-01-20 23:45:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > No i co z tego? Nie przypominam sobie, abym ci zlecił obsługę moich
    > rachunków za prąd. Dlatego za zaliczenie m.in. mnie do idiotów niniejszym
    > otrzymujesz wirtualnego kopa w rzyć.

    > Twoich ci tu dostatek...

    moje są na temat
    twoje wypociny to spam trola

    erator/

  • 103. Data: 2012-01-21 00:35:55
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-01-20 23:34, nadir pisze:
    > Czego nie możesz wymienić? Zasilacza?
    W zasadzie mogę, na identyczny :)

  • 104. Data: 2012-01-21 02:11:36
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "zlotowinfo" napisał:

    > moje są na temat

    Mhm...
    "czemu istnieją tacy idioci co nie wyłączają kompa na listwie".
    Wyzywanie ludzi od idiotów to jest na temat? Pomyliłeś grupy.
    To, że akurat w twojej miejscowej Biedronce rzucili listwy z wyłącznikami i
    cała twoja wioska się obkupiła, to jeszcze nie powód, aby rzucać inwektywami
    pod adresem ludzi, używających innych sposobów zasilania komputerów.

    > twoje wypociny to spam trola

    Nie tobie to oceniać. Zresztą opinia kogoś, kto bez żenady wydurnia się na
    tylu grupach, jest mi zupełnie obojętna. Natomiast za bezpodstawne inwektywy
    będziesz dostawał wirtualnie po ryju.

    JoteR

  • 105. Data: 2012-01-21 05:37:53
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-01-20 11:32, Marcin N pisze:
    > Zapomniałem, że piszę na grupie, na której nie trzeba mieć żadnego
    > pojęcia o ekonomii.

    Ano nie trzeba. To jest grupa o sprzęcie.

  • 106. Data: 2012-01-21 06:52:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Padre" napisał w wiadomości grup
    > Choćby dla tego, że stanowi czwarty stopień zabezpieczenia przeciw
    > przepięciowego, szkoda tylko że tak mało użytkowników nie wie o konieczności
    > stosowania pierwszych dwóch stopni tego zabezpieczenia i potem lamentuje ze
    > listwa jest do d.

    Co rozumiesz za listwę? Przedłużać z łącznikiem i kondensatorem? :>

  • 107. Data: 2012-01-21 06:54:15
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik " Gil" napisał w wiadomości grup
    > Możesz odbierać rozmowy telefoniczne tylko jak wepniesz telefon do routera.
    > Tak powiedzieli w help desk neostrady. Zamówiłeś 6m/s to rozmowy telefoniczne
    > tylko przez router.

    W przyszłym roku tylko tak będą podłączane telefony.

  • 108. Data: 2012-01-21 07:22:57
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 20 Jan 2012 22:49:41 +0100, Padre napisał(a):

    > Jesteś pewny, że opory w łożyskach tarczy i lepkość powietrza pozwalają
    > na taka dokładność w dużym zakresie mierzonych prądów szczególnie przy
    > bardzo niskich wartościach?

    A to już zupełnie nieistotne jak on dokładnie mierzy. Grunt, że elektrownia
    według niego rachunki wystawia.

  • 109. Data: 2012-01-21 09:02:43
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-01-21 07:54, qwerty wrote:
    > Użytkownik " Gil" napisał w wiadomości grup
    >
    > W przyszłym roku tylko tak będą podłączane telefony.

    Dlatego więc pytam, czy w tej ofercie to telefonia VoIP (Voice over IP)
    czy tez jest to bramkowany sygnal wejsciowy (choc w to watpie).

    Powinno byc to jasno opisane w interfejsie bramki VoIP lub tez
    instrukcji opslugi.

  • 110. Data: 2012-01-21 09:47:58
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 19 Jan 2012 16:11:53 +0100, "Michał \"Roykssop\" Paszek"
    <r...@g...pl> wrote:

    >2: 0-Watt PC

    kiedys tak bylo, gdy PC mial zasilacz AT (z mechanicznym
    wylacznikiem), a potem to zepsuto i zaczeto produkowac zasilacze ATX
    (z wylacznikiem poprzez plyte glowna....ktora zaczela pobierac prad,
    gdy komp jest niby wylaczony). Byly jednak zasilacze, ktore dodatkowo
    mialy z tylu wylacznik mechaniczny, ktory w pozniejszych czasach w
    wiekszosci wypadkow przestano instalowac.

    1. trzeba wylaczac sprzet na listwie recznie lub za pomoca pilota
    radiowego

    --
    ThinkXtra