  • 1. Data: 2012-01-18 17:03:58
    Temat: Wymiana matrycy LCD na LED w starszym laptopie
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Czy możliwa jest wymiana matrycy LCD na taką z podświetlaniem LED ?
    Chodzi mi o 3letniego HPka z serii DV6xxx
    Czy gniazdo jakoś sie różni ? A moze inwerter nie zadziała ?

  • 2. Data: 2012-01-18 19:08:25
    Temat: Re: Wymiana matrycy LCD na LED w starszym laptopie
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2012-01-18 18:03:58 niejaki BearBag napisał:
    > Czy możliwa jest wymiana matrycy LCD na taką z podświetlaniem LED ?
    > Chodzi mi o 3letniego HPka z serii DV6xxx
    > Czy gniazdo jakoś sie różni ? A moze inwerter nie zadziała ?

    sama matryca jest taka sama (elektrycznie) - różni się tylko listwa
    podświetlenia
    albo jest to świetlówka z inwerterem
    albo listwa led z driverem

    zamienić się da o ile jest miejsce na wciśnięcie podświetlenia led-owego
    no i oczywiście inwerter nie zadziała - musi być sterownik led-ów
    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl