  • 1. Data: 2012-01-19 02:09:53
    Temat: Dysk systemowy
    Od: "trimow" <t...@w...pl>

    Czy taki może być??
    http://allegro.pl/seagate-barracuda-7200-12-1tb-st31
    000524as-i2064743345.html

    Pozdrowienia
    Zbych

  • 2. Data: 2012-01-19 02:55:30
    Temat: Re: Dysk systemowy
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "trimow" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jf7u7m$4d6$1@mx1.internetia.pl...
    > Czy taki może być??

    Ani słowa o gwarancji i paragonie bądź fakturze. Jedny słowem pochodzenie
    mocno nieznane. Raczej niczego bym nie kupił od tego kolesia :)

  • 3. Data: 2012-01-19 06:37:50
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "trimow" napisał:

    > Czy taki może być??

    http://allegro.pl/seagate-barracuda-7200-12-1tb-st31
    000524as-i2064743345.htm

    1TB na system??? Bez sensu. Jak najmniejszy i szybki. Te krowe ewentualnie
    na dane.

    Remek

  • 4. Data: 2012-01-19 12:17:30
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > Czy taki może być??

    Nie, przeciez to Seagate! Po chwili padnie i bedzie po "systemie" :/

    ::f::

  • 5. Data: 2012-01-19 12:26:52
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-01-19 13:17, ::-::dysmorfofob::-:: wrote:

    > Nie, przeciez to Seagate! Po chwili padnie i bedzie po "systemie" :/

    Przestań siać zamęt ;)

  • 6. Data: 2012-01-19 12:28:09
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-01-19 03:55, Santana wrote:

    > Użytkownik "trimow" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ani słowa o gwarancji i paragonie bądź fakturze. Jedny słowem
    > pochodzenie mocno nieznane. Raczej niczego bym nie kupił od tego kolesia :)

    Popieram, być może uzbierał pare pkt. by sprzedać troche towaru
    kradzionego. Warto dać pare zł więcej i nie bawić się w ew. gwarancje
    przez sądy. Każdy dysk kiedyś padnie, dwa lata to dużo czasu.

  • 7. Data: 2012-01-19 12:42:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.01.2012 13:26, Rafal Lukawski pisze:

    > Przestań siać zamęt ;)

    Cóż... Ostatnimi czasy kupowałem do firmy 4 dyski. Dwa Seagate. Dwa WD.
    Jeden z nich szybciutko zaczął gubić sektory i został wysłany do
    wymiany. Zamiast niego "na szybko" został kupiony jeden z tych dwóch WD
    (drugi był od początku jako "trzeci backup"). Tamten Seagate został
    wymieniony... i w nowym padła elektronika - czasem działał, ale
    generalnie szybko znikał "z oczu" kontrolera na płycie głównej. Ten
    "dobry" Seagate ma na razie jeden reallokowany sektor.

    WD działają bez problemów, reallokowania nie robiły.

    Nigdy nie lubiłem WD, ale przy takim porównaniu... byebye Seagate.

  • 8. Data: 2012-01-20 07:07:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-01-19 03:09, trimow pisze:
    > Czy taki może być??
    > http://allegro.pl/seagate-barracuda-7200-12-1tb-st31
    000524as-i2064743345.html

    Czas dostępu 4 ms przy obrotach 7200? Jak to możliwe? Każdy dysk 7200 ma
    czas na poziomie ok 9 ms. Czyżby dodali drugą głowicę?

    27 dB to dość dużo.

    Czy dobrze widzę, że one mają zieloną obwódkę naklejki? W poprzednim
    wątku pisano, że to oznacza dysk po naprawie.

  • 9. Data: 2012-01-20 12:21:47
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    000524as-i2064743345.html

    > Czas dostępu 4 ms przy obrotach 7200? Jak to możliwe? Każdy dysk 7200 ma
    > czas na poziomie ok 9 ms. Czyżby dodali drugą głowicę?
    >
    > 27 dB to dość dużo.

    Chyba przesadzasz. Zdziwisz się jak w nocy powyłączasz wszystko
    i spojrzysz na "miernik hałasu".
    Jakoś jestem przekonany, ze będziesz miał więcej.

    Artur(m)

  • 10. Data: 2012-01-20 13:02:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Artur(m)" jfbm8u$ecd$...@i...gazeta.pl

    > Chyba przesadzasz. Zdziwisz się jak w nocy powyłączasz wszystko i spojrzysz na
    "miernik hałasu". Jakoś jestem
    > przekonany, ze będziesz miał więcej.

    To kiepsko. 20 dB to szept. A każde kolejne 3 dB to około
    2 razy więcej. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'