  • 1. Data: 2010-12-28 19:33:43
    Temat: Jak zmusić Oranże do zrozumienia czym jest mBank mobile?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    żona uparła się, że chce telefon mieć w Oranże, bo mamusia ma w oranże i
    wtedy będzie miała darmowe klachanie bez limitów. No więc byłem 6
    grudnia w saluunie i podpisałem umowę z opcją przeniesienia numeru. Pani
    stwierdziła, że nie wie co to mBank mobile. Wyjaśniłem więc, że operator
    wirtualny i że numer działa w sieci Polkomtela.

    Do dzisiaj numer nawet nie drgnął. Dzwoniłem na infolinię i co się
    okazuje? 21 grudnia próbowali przenieść z .... sieci PLUS. I dostali
    odmowę. Więc oczywiście olali sprawę i tyle. Nawet nie dali znać, że nie
    poszło. W końcu kretyna z umową już złapali.

    W każdym razie, chciałbym jednak jakoś przekonać Oranże do istnienia
    mBank mobile i właściwego zassania numeru. Pani na infolinii też
    brzmiała, jakby nie wiedziała co to mbank. Jest to wykonalne?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 2. Data: 2010-12-28 19:44:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > W każdym razie, chciałbym jednak jakoś przekonać Oranże do istnienia
    > mBank mobile i właściwego zassania numeru. Pani na infolinii też
    > brzmiała, jakby nie wiedziała co to mbank. Jest to wykonalne?

    Czasem sie zastanawiam czy kryterium pracy w takim punkcie albo
    infolinii to jak najnizsze IQ i brak jakiejkolwiek wiedzy branzowej.

  • 3. Data: 2010-12-28 19:49:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 20:33:43 +0100, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    >żona uparła się, że chce telefon mieć w Oranże, bo mamusia ma w oranże i
    >wtedy będzie miała darmowe klachanie bez limitów. No więc byłem 6
    >grudnia w saluunie i podpisałem umowę z opcją przeniesienia numeru.

    A sprawdzales cennik dokladnie - w roznych taryfach roznie bywa.

> [...]
    >odmowę. Więc oczywiście olali sprawę i tyle. Nawet nie dali znać, że nie
    >poszło. W końcu kretyna z umową już złapali.

    Ja bym zlosliwie poszedl do innego salonu i podpisal druga umowe, a
    potem niech kombinuja :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-12-28 19:55:25
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.12.2010 20:49, J.F. pisze:

    > A sprawdzales cennik dokladnie - w roznych taryfach roznie bywa.

    Nie bardzo rozumiem.

    > Ja bym zlosliwie poszedl do innego salonu i podpisal druga umowe, a
    > potem niech kombinuja :-)

    A po co mi dwie umowy? Jednego Oranża mi za dużo....

    Poza cudami z numerem, przeżyłem jeszcze:

    a) konieczność korygowania danych, bo choć dane na umowie są w 100%
    poprawnie, to do ich systemu trafiła mieszanka adresu fakturowego z
    adresem korespondencyjnym

    b) konieczność reklamowania braku zgody na markieting, bo choć
    zastrzegałem zakazy (i pani na infolinii potwierdza, że w notatkach jest
    taki zapis) to zaczęli mnie zalewać esesmanami z reklamami, a numeru nie
    podawałem nikomu, bo i w sumie po co, skoro czekam na przeniesienie tego
    z mobajla.

    W każdym razie, podpisanie drugiej umowy im nie zrobi kuku, a mi.

  • 5. Data: 2010-12-28 19:56:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.12.2010 20:44, neoniusz pisze:

    > Czasem sie zastanawiam czy kryterium pracy w takim punkcie albo
    > infolinii to jak najnizsze IQ i brak jakiejkolwiek wiedzy branzowej.

    Pewnie tak, bo to:

    a) jest tańsze
    b) zwiększa odporność takiego firewalla na chcenie klientów...

  • 6. Data: 2010-12-28 20:19:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Do dzisiaj numer nawet nie drgnął. Dzwoniłem na infolinię i co się
    > okazuje? 21 grudnia próbowali przenieść z .... sieci PLUS. I dostali

    A wniosek o przeniesienie z jakiej sieci podpisałeś?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-12-28 20:41:26
    Od: "info" <s...@s...spam>

> [...]
    >mBank mobile i właściwego zassania numeru. Pani na infolinii też
    >brzmiała, jakby nie wiedziała co to mbank. Jest to wykonalne?

    Nie mBank mobile a emFinanse Sp. z o.o. Przynajmniej od tej firmy ja
    przenosiłem numer.

  • 8. Data: 2010-12-28 21:29:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.12.2010 21:19, Liwiusz pisze:

    > A wniosek o przeniesienie z jakiej sieci podpisałeś?

    No faktycznie, w treści czcionką 8ką jest ,,w sieci Polkomtel SA'' co
    może być dwuznaczne.
    Tylko babka nie chciała przyjąć nijak mBank mobile, bo mówiła, że nie zna :(

  • 9. Data: 2010-12-28 21:48:57
    Od: "Shoot" <s...@e...pl>

    > No faktycznie, w treści czcionką 8ką jest ,,w sieci Polkomtel SA'' co
    > może być dwuznaczne.
    > Tylko babka nie chciała przyjąć nijak mBank mobile, bo mówiła, że nie zna
    > :(

    Nie jest to dwuznaczne... Polkomtel odrzucił wniosek, bo numer do niego nie
    należy... Jeśli nie chciała przyjąć "mBank mobile", pozostawało nie
    podpisywać umowy w tym punkcie... Narazie nie masz się czym martwić, bo Ci z
    Orange dali ciała i niech się martwią... Najlepiej zadzwoń na infolinię
    Orange z 2-3 razy i porozmawiaj z Konsultantem - może trafisz na takiego z
    większym doświadczeniem niż 6 miesięcy :) lub idź do salonu firmowego.

    Życzę powodzenia.

    Shoot

  • 10. Data: 2010-12-28 21:49:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > No faktycznie, w treści czcionką 8ką jest ,,w sieci Polkomtel SA'' co
    > może być dwuznaczne.

    Powinno być mbank mobile.

    > Tylko babka nie chciała przyjąć nijak mBank mobile, bo mówiła, że nie zna :(

    Trza było wysłać poleconym :P

    --
    Liwiusz