  • 11. Data: 2009-08-27 08:36:08
    Temat: Re: Jak zmniejszyc plik stronicowania ?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    news:h742iu$311$1@achot.icm.edu.pl...
    > Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:h7405u$eng$...@a...news.neostrada.pl

    > Przy viście? Ma za mało ramu. Nawet na XP z 2 GB ram na pokładzie i bez
    > swap czasami potrafi zabraknąć pamięci.

    Nawet XP z 3GB moze byc malo kiedy zachce ci sie obrobic kilka sporych RAWow
    podzielonych na warstwy :)

  • 12. Data: 2009-08-27 12:20:55
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    kamil pisze:
    > Nawet XP z 3GB moze byc malo kiedy zachce ci sie obrobic kilka sporych RAWow
    > podzielonych na warstwy :)

    Skanowanie zdjęć w 400 dpi;) Mam 1.5 GB ramu przy XP SP3. Ale kozak
    byłem i wyłączyłem sobie swap. A tu Scan Gear sypie: Out of memory;)
    | Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
    | ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 13. Data: 2009-08-27 13:56:23
    Od: Radek <n...@o...ciach.pl>

    Papa Smerf pisze:

    > oj przesadzasz:O)
    > jeśli ktoś używa strasznie pamięciożernych aplikacji to powinien sobie
    > dokupić ramu i po problemie, bo po co rzeźbic ten dysk?
    bo 32 bit OS wiecej niż 3,5GB ramu nie zaadresuje....
    a ostanio coś skanowalem i pliczek mi 5 GB zajął - duzy obraz w za-duzej
    rozdzielczośći - chodziło o detale :) i swap sie rozrósł

  • 14. Data: 2009-08-27 13:56:48
    Od: Radek <n...@o...ciach.pl>

  • 15. Data: 2009-08-27 17:04:49
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Radek" napisał:
    > bo 32 bit OS wiecej niż 3,5GB ramu nie zaadresuje....

    ok, wyjątkowa sytuacja, zgadzam się:O)

    > a ostanio coś skanowalem i pliczek mi 5 GB zajął - duzy obraz w za-duzej
    > rozdzielczośći - chodziło o detale :) i swap sie rozrósł

    wyjątkowo do takiej roboty można chwilowo tego swapa załaczyć:O)

  • 16. Data: 2009-08-27 20:02:04
    Od: Dariusz <d...@q...pl>

    Fantom pisze:
> [...]
    > Dodalem RAMu do kompa (aktualnie 2 GB) a on ani drgnal. Przypuszczam, ze
    > za jakis czas system siekapnie i go troche zmniejszy. A nie da sie jakos

    to nie jest tak ze dorzucisz ramu i ma sie zmnieszyc plik stronicowania
    nie wierz tez w fikcje w postaci przyspiesznia pracy przy wylaczeniu
    swapa lub przenoszenia go na inne partycje to jest mit nie poparty
    benchmarkami, na dodatek spowalnia prace i stwarza problemy

    > ps. Nie chce ustawiac recznie wielkosci pliku.

    jesli chcesz zmniejszyc to musisz
    wklej to w notatnik i zapisz z rozszerzeniem .vbs
    po mocnej pracy komputera uruchom i programik powie
    ci ile tak naprawde potrzebujesz swapa:

    strComputer = "."
    Set objWMIService = GetObject("winmgmts:" _
    & "{impersonationLevel=impersonate}!\\" & strComputer & "\root\cimv2")

    Set colPageFiles = objWMIService.ExecQuery("Select * from
    Win32_PageFileUsage")

    For Each objPageFile in colPageFiles
    Wscript.Echo "Lokalizacja: " & objPageFile.Name
    Wscript.Echo "Rozmiar początkowy: " & objPageFile.AllocatedBaseSize
    Wscript.Echo "Aktualne wykorzystanie: " & objPageFile.CurrentUsage
    Wscript.Echo "Najwyższe wykorzystanie: " & objPageFile.PeakUsage
    Next

    zobacz na najwyzsze wykorzystanie i dodaj pare MB

    --
    web, print, branding & logo design
    http://quaint.pl

    mózgowiem i tabletem