  • Data: 2009-07-12 00:20:34
    Temat: Re: Jak zmienić sieć?
    Od: Piotr M <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > obecnie telefon mam w SS.
    A co to?

    > gość mnie zastrzelił tym, że najpierw
    > wysyłam do nich papiery, potem oni przenoszą numer, a potem wysyłają kartę
    > pocztą. W efekcie mogę na kilka do kilkunastu dni pozbyć się telefonu, w
    > zależności od tego jak poczta dostarczy. A jakby jeszcze coś zginęło, to w
    > ogólności zostanę na lodzie. Nie mogę sobie na to pozwolić.

    A bo sobie wybrałeś takiego teraz operatora i niestety. I tak jest wiele
    kłopotów z Grubasami stacjonarnymi co mają salony. Osobiste wizyty a i
    też możliwe problemy.

    > * Czy dobrze wyczaiłem, że oferta Heyah jest najkorzystniejsza?

    Zależy jak czaisz. Oferty operatorów, jak pewnie wiesz, są złożone tak
    jak nasze potrzeby (dużo bardziej :) ) więc co masz na myśli?

    > * Czy jest jakaś opcja (pomijając jechanie do Warszawy) na przeniesienie
    > numeru do Heyah bez ryzykowania zostania bez telefonu?

    A w Warszawie jest Salon Heyah? Operatorzy mają sracz...kę bo mają
    zamieszanie i nagonkę medialną. Może ktoś jest na grupie, po
    doświadczeniach korespondencyjnych i to w nowym świetle - ale to
    fizycznie niemożliwe.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?