  • Data: 2009-07-11 23:35:50
    Temat: Jak zmienić sieć?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    obecnie telefon mam w SS. Jestem bardzo zadowolony, ale cena 66gr za minutę
    i 61gr za 100KiB z internetem są takie sobie. Rozglądałem się za Mobile
    (ale tam zero kontaktu z infolinią jest) oraz za Heyah. Tu chyba najlepiej
    (29gr za minutę i 2gr za 100KiB), ale gość mnie zastrzelił tym, że najpierw
    wysyłam do nich papiery, potem oni przenoszą numer, a potem wysyłają kartę
    pocztą. W efekcie mogę na kilka do kilkunastu dni pozbyć się telefonu, w
    zależności od tego jak poczta dostarczy. A jakby jeszcze coś zginęło, to w
    ogólności zostanę na lodzie. Nie mogę sobie na to pozwolić.

    Zastanawiałem się nad ofertami abonamentowymi, ale tam jest prawie tak
    drogo, jak w SS :(

    I teraz pytania:

    * Czy dobrze wyczaiłem, że oferta Heyah jest najkorzystniejsza?
    * Czy jest jakaś opcja (pomijając jechanie do Warszawy) na przeniesienie
    numeru do Heyah bez ryzykowania zostania bez telefonu?

    --
    Tristan