  • Data: 2009-07-12 11:39:42
    Temat: Re: Jak zmienić sieć?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 08:33
    (autor Dominik & Monika
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h3c03p$h6h$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie ma czegoś takiego, jak "oferta najkorzystniejsza dla każdego".
    > A czy jest najlepsza dla Ciebie, to wiesz najlepiej Ty sam.

    No wiem, temu podałem kryteria. Cena za minutę i cena za KiBy.

    > Zgodnie z ich stroną www- nie ma innej możliwości.
    > Ale w takim na przykład Play rzecz załatwisz osobiście w Germanosie.

    No ale Play to porażka. Pomijam niski poziom oferty, to inni dzwoniąc do
    mnie będą poszkodowani. To największy haczyk Playa jak dla mnie. Zwłaszcza,
    że jak przeniosę numer, to ludzie nie będą wiedzieli zupełnie, że ich
    nabijam w butelkę. Nienawidzę za to Playa. Pewnie sam zostałem już tak
    oskubany przez nich nieraz.

    Poza tym Play ma 12gr za 100KiB, a Heyah 2gr. Więc 6 razy drożej w Play.

    No tak twierdzi dresiaczek z infolinii.

    --
    Tristan