  • 21. Data: 2011-03-03 12:15:16
    Temat: Re: Jak zarobic na zdjeciach?
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 03.03.2011 12:54, marek augustynski wrote:

    > Gadamy, że ma się sprzedawać. Jakie zdjęcie kupiłbyś?

    Takiego, którego sam bym nie mógł zrobić.

    Akurat mój punkt widzenia jest dość subiektywny i raczej nie
    reprezentatywny. I są różne potrzeby:

    1. Zdjęcie na ścianę do ozdoby w domu.
    2. Zdjęcie na ścianę do biura.
    3. Zdjęcie stockowe pani w słuchawkach na stronę.

    To są różne potrzeby. Na stronę nie dasz artystycznej wizji, musi być
    czytelny przekaz dla każdego.
    W domu też możesz mieć różne zdjęcia, w zależności od wystroju i
    podobnych. Fan motoryzacji będzie chciał inne niż miłośnik przyrody.

    Zdjęcia pełnią dwie role estetyczna i informacyjną. To są dwa światy,
    czasami spotykające się, ale przeważnie bardzo odległe od siebie.

    --
    http://szumofob.eu