  • 21. Data: 2009-03-28 10:49:50
    Temat: Re: Jak zaplacic oc przez internet?
    Od: "Sławek " <s...@W...gazeta.pl>

    Spider A.J. <n...@t...gmx.net> napisał(a):

    > Ty tez zmyslasz? Sam napisales ze byles kontrolowany kilkakrotnie.
    > :-) lol

    Tak, kilkakrotnie ale w ciągu ostatnich kilkunastu a moze i 20 lat!

  • 22. Data: 2009-03-28 11:06:39
    Od: "qwer rewq" <b...@W...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Po pierwsze wystarczy mie=C4=87 polis=C4=99 a nie dow=C3=B3d wp=C5=82aty =
    > (nawet jak nie=20
    > zap=C5=82aci=C5=82e=C5=9B drugiej raty to polisa jest wa=C5=BCna)
    > Po drugie nawet jak nie zap=C5=82acisz za now=C4=85 polis=C4=99 (OC)to je=
    > st ona=20
    > automatycznie odnawiana na nast=C4=99pny rok o ile nie zostanie wcze=C5=9B=
    > niej=20
    > wypowiedziana. To =C5=BCe odsetki dolicz=C4=85 za nieterminow=C4=85 zap=C5=
    > =82at=C4=99 to ju=C5=BC=20
    > sprawa mi=C4=99dzy ubezpieczonym a ubezpieczycielem.

    Nie jest tak slodko.

    1. Dla policji moze i sama polisa wyetarczy ale:
    2. Zgodnie z ustawa o OC zaklad ubezpieczen przejmuje odpowiedzialnosc za
    szkody PO zaplaceniu składki lub pierwszej raty skladki.

    Tak wiec policja moze sie i nie przyczepi za brak wplaty (sama polisa) ale
    jezeli nie poszedl przelew a szkoda z OC bedzie to moga zaczac sie kwiatki...

    B.

  • 23. Data: 2009-03-28 13:22:01
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Sławek " <s...@W...gazeta.pl> wrote
    > Tak, kilkakrotnie ale w ciągu ostatnich kilkunastu a moze i 20 lat!

    No to w normie tak jak kazdy w sumie.
    Jak mieszkalem u siebie na wsi w bieszczadach to praktycznie mialem 2-3 razy
    w tygodniu przyjemnosc, jak mieszkalem w berlinie to na 4 lata zdarzylo sie
    raz.
    W krakowie zazwyczaj jak cos narozrabiam, choc ostatnio pan "szef"
    patrolu po prostu jezdzil na motocyklu i mial fantazje poogladac
    buella.
    Przesadzasz z tym "chwaleniem sie", sa rejony gdzie masz czeste kontrole a
    sa takie
    ze i przez pare lat Ci sie nie zdarzy.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 24. Data: 2009-03-28 15:33:41
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Mariusz Kruk wydusił z siebie te słowy:

    > A z tym nie dyskutuję. (pewien jesteś, że w OWU nie ma nic o ważności
    > dopiero jak zapłacisz? PBNW)

    jestem pewien.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 25. Data: 2009-03-28 18:39:39
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Sławek pisze:

    > Wiele osob tutaj pisze podajac przklady jak to niby po kilka lub kilkanascie
    > razy byli kontrolowani przez policje!
    > Tak sie zastanawiam skad sie bierze to zbiorowe zmyslanie? Czyzby licytacja
    > kto wiecej?
    > jakos przez wiele lat jazdy na moto i samochodem zaledwie kilka razy bylem
    > kontrolowany, mysle wiec ze te wasze wiec te wasze wielokrotne kontrole to
    > albo sa bajki albo jezdzicie wokol komendy policji popelniajac co chwile
    > wykroczenia drogowe! :)

    Wiesz, pytanie jest takie: ile kilometrow przejezdzales w ciagu tych
    swoich wielu lat jezdzenia?
    10, 20 tys km rocznie?
    Ja na przyklad napisalem o klkunastu kontrolach na przestrzeni mininych
    prawie dziesiecu lat i uwazam, ze przy ilosci pokonywanych kilometrow to
    jest malo spotkan z policja, bo mogloby sie zdarzyc i wiecej. Wiec moze
    nie generalizuj z tym zbirowym zmyslaniem ;-) .

    Aha i nie jezdze wokol komendy tylko raczej wokol naszego pieknego kraju
    a czasem i dalej jak sie trafi.

    Zdrowko
    KLOSZ

    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 26. Data: 2009-03-28 19:38:10
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Jacek"
    >
    > To nie jest takie proste.
    > A jeśli zlecenie składam w poniedziałek rano i musi czekać do
    > popołudniowej sesji ELIXIR?
    > A jeśli robię przelew w niedzielną noc pomiędzy kontami np. w mBanku?
    > (realizowany jest natychmiastowo).

    jesli jestto przelew wewnetrzny to w mbanku idzie od razu i od razu jest
    dostepne wydrukowanie potwierdzenia. Jesli przelew wychodzący poza
    bank to idzie pierwsza sesją czyli w poniedziałek a do tego czasu jest w
    oczekujących. I dopóki nie zostanie zrealizowany nie mozna wydrukowac
    potwierdzenia, mozna przelew anulowac. Kazdy zewnetrzny mozna anulowac o
    ile sie zdąży przed sesją Elixiru.
    tabela z sesjami:
    http://www.money.pl/banki/elixir/
    nie znalazlem nigdzie infromacji co do weekendów, gdzies bylo ze w dni
    robocze i to jest raczej prawda.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 27. Data: 2009-03-28 19:47:52
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Arni"
> [...]
    >tabela z sesjami:
    >http://www.money.pl/banki/elixir/
    >nie znalazlem nigdzie infromacji co do weekendów, gdzies bylo ze w dni

    Owszem. I o to chodziło. A dokładniej chodziło o to, że to jest zupełnie
    inny mechanizm niż "online/offline".

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb I am Pentium of Borg, division is futile!
    `b K...@e...eu.org d' You will be approximated.

  • 28. Data: 2009-03-28 21:04:01
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Sławek pisze:
    [ciach]
    > albo sa bajki albo jezdzicie wokol komendy policji popelniajac co chwile
    > wykroczenia drogowe! :)

    "pod latarnią najciemniej" więc raczej pod komendą to nie ma co liczyć
    na kontrolę no chyba że wiedziesz w komisariat ;-)

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 29. Data: 2009-03-29 10:07:27
    Od: fv <f...@c...com>

    Marek B pisze:
    > Po drugie nawet jak nie zapłacisz za nową polisę (OC)to jest ona
    > automatycznie odnawiana na następny rok o ile nie zostanie wcześniej
    > wypowiedziana. To że odsetki doliczą za nieterminową zapłatę to już
    > sprawa między ubezpieczonym a ubezpieczycielem.

    Ponownie ostrzegam przed zwlekaniem do ostatniej chwili. Na aucie w ten
    sposób link4 wyr** mnie na 500zł (znacznie podnieśli składkę, w momencie
    gdy już nie mogłem się wycofać). Nie mam wątpliwości, że podobnie będzie
    z motocyklem.

    --
    fv

  • 30. Data: 2009-03-29 16:42:05
    Od: wiewior <w...@o...pl>

    Sławek pisze:

> [...]
    > razy byli kontrolowani przez policje!
    > Tak sie zastanawiam skad sie bierze to zbiorowe zmyslanie? Czyzby licytacja

    W tym roku 2 razy, raz przy okazji wręczania mandatu, drugi raz tak
    sobie. Zeszłego roku 3 razy, w tym raz na złość, że ich wyprzedziłem
    śpiesząc się do pracy. Czyli w ostatnim czasie 3 razy + 2 razy
    uniknąłbym, gdybym jeździł spokojniej. Wcześniej dokładnie nie pamiętam,
    ale podobnie, po kilka razy każdego roku. Przemnóż przez 5 lat i
    wychodzi kilkanaście razy. Wcześniej rzeczywiście kontroli nie miałem,
    ale jeździłem po 10kkm rocznie lub mniej. Może po prostu mało jeździsz.

    --
    Wiewiór