  • 1. Data: 2009-03-27 19:22:33
    Temat: Oddawanie krwi 4.04.2009?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    W prasie motocyklowej jest napisane, ze 4 kwietnia bedzie chonorowe oddawanie
    krwi przez motocyklistow, ale nie ma info gdzie i w jakich godzinach.
    Czy Ktos wie co i jak?

    Dziekuje za info.

    Pozdr
    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-03-27 19:35:17
    Temat: Re: Oddawanie krwi 4.04.2009?
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Koczis" <x...@p...onet.pl> wrote

    > W prasie motocyklowej jest napisane, ze 4 kwietnia bedzie chonorowe
    > oddawanie
    > krwi przez motocyklistow, ale nie ma info gdzie i w jakich godzinach.
    > Czy Ktos wie co i jak?

    A potrzebujesz jakiejs specjalnej "akcji" zeby to zrobic?
    Znaczy na pokaz?
    Pozatym ktos tu kiedys chyba wspominal o tym ze jesli nie
    jestes krwiodawca to i tak mozesz sobie darowac.
    Ale moze cos sie zmienilo i jak sie oddaje tylko osocze to
    nie idzie ono do scieku.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 3. Data: 2009-03-27 19:53:27
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > A potrzebujesz jakiejs specjalnej "akcji" zeby to zrobic?
    > Znaczy na pokaz?

    Nie, poprostu w grupie razniej, a i wolne mam w tego dnia :)
    Mozna by polaczyc przyjemne z pozytecznym.

    Koczis
    R1

  • 4. Data: 2009-03-27 21:17:59
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Ale moze cos sie zmienilo i jak sie oddaje tylko osocze to
    > nie idzie ono do scieku.

    Możesz rozwinąć myśl ? Jestem krwiodawcą od kilku lat z kilkunastoma litrami
    oddanej krwii i nigdy nie słyszałem o "ścieku".
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 5. Data: 2009-03-27 21:23:04
    Od: "Piotr" <p...@g...com>

    Zapewne chodzi Ci o ta akcje: www.motoserce.pl ?

    Pozdr
    Piotr

  • 6. Data: 2009-03-27 21:23:15
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Spider A.J. napisał(a):
    > "Koczis" <x...@p...onet.pl> wrote

    Skoro nie ma info, to pewnikiem bedzie to w DC ;)
    A tak serio - zadzwon do redakcji tej prasy motocyklowej.

    > A potrzebujesz jakiejs specjalnej "akcji" zeby to zrobic?
    > Znaczy na pokaz?

    Spokojnie z tym "na pokaz" Spajderu - akurat zorganizowana, "specjalna"
    akcja moze byc dla kogos dobrym momentem do rozpoczecia regularnego,
    honorowego oddawnictwa.

    > Pozatym ktos tu kiedys chyba wspominal o tym ze jesli nie
    > jestes krwiodawca to i tak mozesz sobie darowac.

    Ze niby co? O ile kojarze, to niczym sie to nie rozni od normalnego,
    regularnego oddawania - i tak, za kazdym razem, krew jest dokladnie badana.

    > Ale moze cos sie zmienilo i jak sie oddaje tylko osocze to
    > nie idzie ono do scieku.

    Eee... cos jakas sciema chyba.

    Do pytacza: jezeli chcesz rozpoczac akurat 4 kwietnia, to wypytaj
    dokladnie, czy rzeczywiscie jest organizowana akcja. U mnie na wsi, w
    sobote, lokal krwiopijcow jest nieczynny - byc moze w wiekszych miastach
    dzialaja rowniez w soboty?

  • 7. Data: 2009-03-27 22:23:27
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > Zapewne chodzi Ci o ta akcje: www.motoserce.pl ?
    >
    > Pozdr
    > Piotr

    Ototo, chodzilo. Podziekowal.

    Koczis
    R1

  • 8. Data: 2009-03-27 22:46:41
    Od: "MichalS " <m...@N...gazeta.pl>

    zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał(a):

    > U mnie na wsi, w sobote, lokal krwiopijcow jest nieczynny

    To kiedy Zbigi idziemy?

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 9. Data: 2009-03-28 07:10:00
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Spider A.J. wydusił z siebie te słowy:

    > Pozatym ktos tu kiedys chyba wspominal o tym ze jesli nie
    > jestes krwiodawca to i tak mozesz sobie darowac.
    > Ale moze cos sie zmienilo i jak sie oddaje tylko osocze to
    > nie idzie ono do scieku.

    Ale dlaczego mozna sobie darować?
    Poza tym co znaczy "być krwiodawcą"? Tak konkretnie, bo nie wiem.

    Kiedys poszedłem oddać krew pierwszy raz, wczesniej nie mialem nic wspólnego
    z oddawaniem krwi i nie bylem też na żadnej "akcji" .. dostalem wtedy
    legitymacje i mam w niej "kilka pieczątek".
    Mialem odebrać też już taką w sztywnej okładce, ale jakoś zawsze zapominam o
    tym podczas oddawania krwi .. bo i po co.

    Teraz moje pytanie - czy jestem już krwiodawca, czy bede dopiero jak dostane
    tą książeczke w sztywnej okładce?
    A moze stałem sie nim już po pierwszych oddanych 450ml?

    A moze nadal nie jestem krwiodawca?

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 10. Data: 2009-03-28 09:30:03
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote

    > Możesz rozwinąć myśl ? Jestem krwiodawcą od kilku lat z kilkunastoma
    > litrami oddanej krwii i nigdy nie słyszałem o "ścieku".

    Ciezko mi rozwijac nie swoje mysli, kiedys bardzo dawno temu :-)
    tu na preclu byla dyskusja na ten temat i wypowiadal sie
    ktos blisko zwiazany ze stacja krwiodawstwa.
    Sam oddalem okolo 2 litrow i przestalem czego w sumie zaluje
    bo to nie boli a pomaga chyba najbardziej potrzebujacym, na pewno
    bardziej niz oddawanie % na administracje przeroznych fundacji.
    Wracajac do scieku to wiesz jak robi sie badanie na nisicielstwo HIV?
    Robisz pierwsze potem po bodaj 2 tygodniach drugie a potem po pol roku,
    wiec?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)