  • Data: 2014-02-04 20:30:54
    Temat: Re: Jak zainstalować system na netbooku?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-04 16:09, z pisze:

    > Chyba że... Zrobisz sobie kopię na wszelki wypadek :-)

    Tak na marginesie: z tymi kopiami partycji systemowej to nie jest dobry
    pomysł moim zdaniem. Zawsze lepiej jest instalować wszystko od zera gdy
    się sypnie. Wiele razy miałem tak, że po reinstalce sprzęt śmigał, potem
    zaczynał mulić. Jeśli zrobisz kopię takiego muła - nadal będziesz go
    miał po przywróceniu. Dlatego ja ograniczam się do kopii danych wyłącznie.

    Pod W8 jest inaczej niż do tej pory obserwowałem. Mam system od długiego
    czasu i nic się nie zmienia pod względem wydajności. Tu może takie
    przywracanie miało by sens. Pod XP reinstalki nawet bez jakiegoś upadku
    systemu robiłem co 3-6 miesięcy aby odzyskać sprawność pracy i to na
    wielu komputerach w firmie. Są tacy, którzy nie mieli z tym problemu ale
    nigdy nie doszedłem do przyczyn.

    > Ci co im pomagasz zrobili? ;-)

    Jest znacznie gorzej - zgubili nawet płytę z systemem. W/g instrukcji
    była ona w zestawie :-D

    Marek