  • Data: 2014-02-06 07:36:39
    Temat: Re: Jak zainstalować system na netbooku?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-05 22:05, Marek pisze:

    > Można też zaczekać aż się zaktualizują. I tak oto zmierzamy ku bliżej
    > nieokreślonemu momentowi kiedy tą kopię należy wykonać. :-D Szkoda na to
    > czasu. Jak coś się rozleci raz na dwa lata, to najwyżej reinstalka i
    > przy okazji ponaprawiamy ewentualne zarchiwizowane błędy.

    Wybacz ale ja ciągle myślę o netbooku do którego nie ma płyty z
    systemem. Zgodnie z tytułem... :-)

    Te parę godzin
    > na tak długi okres pracy to nie problem. Byle żeby dane archiwizować ma
    > bieżąco. Ja mam zawsze dane na D a system z aplikacjami na C. Rozleci
    > się coś - nie myślę tylko format C i reinstaluję.

    Zrobiłem taki podział 4 lata temu wziąwszy pod uwagę możliwości firmy i
    oprogramowanie. Dzisiaj brakuje miejsca na C: bo się firma szarpnęła i
    kupiła nową wersję Adobe. Jest to jedyny powód żeby przeinstalować
    system i dołożyć drugi dysk. :-)