  • Data: 2014-02-06 14:10:44
    Temat: Re: Jak zainstalować system na netbooku?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-06 12:55, Przemysław Ryk pisze:

    > Się zastanawiam, co Ty robisz + ewentualnie jeszcze, jak mierzysz owo
    > spowolnienie.

    Pomiar spowolnienia odbywał się zawsze tak samo: ilością zaparzonych kaw :-)

    A co robię? Naprawdę nic takiego. Mam stały zestaw oprogramowania od lat
    - jak wspominałem. Jedynie aktualizacje co chwilę nowe. Nie instaluję
    żadnych programów spoza tej puli.

    Zresztą nie tylko o mnie chodzi. Mam na biurku obok komputer pod XP, na
    którym jest tylko Outlook i Word z niestandardowego oprogramowania.
    Przynajmniej 3 reinstalki miałem w ciągu 2 lat, może mniej. I to na
    takiej zasadzie, że meldowano mi, że nie da się pracować. 2x klik na IE
    dawał np. minutę, dwie oczekiwania. Po reinstalce - start natychmiastowy.

    > Osobiście system stawiam raz i ewentualna świeża instalacja
    > następuje przy przesiadce na nową konfigurację. No ale ja mam najwyraźniej
    > jakieś dziwne wersje Windows, skoro u mnie na służbowym komputerze Vista x64
    > bezproblemowo pięć lat przepracowała. :D

    Tak, zgadza się. Niektórzy tak mają i nie potrafię tego wyjaśnić. :-)

    Marek