    From: venioo <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak zabezpieczyć nr VIN?
    Date: Sun, 27 Feb 2011 12:44:24 +0100

    W dniu 2011-02-27 12:22, Tomasz Pyra pisze:

    > Jeżeli to jest jeszcze do ratowania, to tak jak pisałem - wyczyść to
    > delikatnie, np. jakąś ostrzejszą szmatką za pomocą benzyny, a potem dla
    > konserwacji coś co w razie jakichkolwiek wątpliwości zetrzesz. Czyli np.
    > olej.
    > Żadnego piaskowania czy malowania numeru nie rób.
    >
    > Bo problem będzie jak policjant raczy rzucić okiem przy kontroli na taki
    > poprawiony VIN.
    >
    > Jak miałem kiedyś podrdzewiały numer to też kombinowałem z druciarstwem
    > jakie proponuje Karolek. I uwierz - nie warto.

> [...]

    Jest to o tyle problematyczne, ze pracuje (liczac z dojazdami) od 6-18 i
    w urzedach jest mi ciezko cokolwiek zalatwic :| A przez 8 lat jak mam
    wlasne samochody jakos nikt mi numeru VIN nie sprawdzal, 2 mandaty
    dostalem, a tak to nawet do rutynowej kontroli nie zatrzymali ;) Wiec
    raczej tej opcji sie najmniej obawiam ;)

    --
    venioo
    GG:198909