  • Data: 2011-02-27 13:01:54
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć nr VIN?
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-27 11:38, venioo pisze:

    > OK, ale czym to oczyscic i czym pomalować?

    Szczotka druciana, jakis odrdzewiacz do pomocy, potem odtluscic,
    pomalowac podkladem, potem lakier i bedzie jak nowe.
    Mozesz tez wypiaskowac jak masz dostep do jakiegos malego pistoletu do
    piaskowania.

    >Problemu z podejrzanym
    > numerem raczej nie bedzie, bo przeglad bedzie u tego samego diagnosty,
    > ktory kazal mi to jakos zabezpieczyc

    W ogole nie bedzie problemu bo i dlaczego mialby byc.
    Ja mialem tez taki problem, tylko ze numerow juz w ogole sie nie dalo
    odczytac. Wypiaskowalem, polakierowalem i jest jak oryginal, chociaz
    wczesniej tez mialem obawy, ze numerow nie bedzie widac (obawy okazaly
    sie calkowicie bezpodstawne).

    --
    Karolek