  • Data: 2009-08-14 07:22:00
    Temat: Re: Jak wywoływać fotki
    Od: bohateur <bohateur@{no-spam}gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jurekk pisze:

    > pobierz z labu tester,
    > a tak w ogóle to poczytaj archiwum grupowe, pełno było na ten temat

    Sorry, nie chciałem wywoływać flame'a, mam nadzieję, że tak się nie
    stanie Zdawałem sobie sprawę, że temat jest szeroki jak Amazonka
    i opasły jak literatura Tołstoja. Wiem, że można kupić kalibratory,
    monitory za grube tysiące złotych itd. Chciałem się natomiast
    dowiedzieć, jak sobie radzić "sposobami domowymi" bez dużych nakładów
    aby uzyskać możliwie najbardziej zbliżone efekty.

    pozdrawiam