  • 51. Data: 2011-07-06 14:12:08
    Temat: Re: Jak wyszukać duże pliki w XP ?
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Pamiętam opowiadania (ponoć autentyczne) z czasów wprowadzania sztućców...

    Błagam, skup się na meritum a nie bredniach.
    Jak masz problem z myciem, to w końcu to zrób, a nie nas pierdołami
    zajmujesz.

    > ??? Mniejsze niż??? W NTFS mogą być malutkie dla bardzo dużych partycji.
    > To nie FAT. :)

    a o czym piszę?

    > Nawet trzeba. :) Zresztą... Sektory najnowszych dysków już są większe
    > niż były kiedyś...

    rozumiem, że popierasz moje zdanie, cieszy mnie to.

    > Dostęp? Raczej transfer jest szybszy. :)

    Dostęp/transfer, na jedno wychodzi w efekcie.

    > Zanim Ty będziesz miał SSD chyba sto lat minie...

    jakie to błyskotliwe, rozumiem, że czas do tyłu chodzi, bo - zaszokuję cię -
    SSD mam.

    > Jakimi? Defragmentatorami? :)

    Choćby, czymkolwiek, co pliki systemowe na początkowe sektory przeniesie.

    > Że zabawa z partycjami to dla Ciebie trudna sprawa. :)

    Znowu zabłysnąłeś, nie męczy to?
    Przem

  • 52. Data: 2011-07-06 14:13:55
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Softowym? Raczej tak. Sprzętowym? Rzadko dysk pada w wielu
    > miejscach naraz -- chyba, że s_pada z dość dużej wysokości
    > lub w_pada do pieca czy wody... :)

    I rozmnażanie partycji go przed tym ratuje?

    > Zapewne niejednej. :)

    Zmęczyłeś mnie, pa.
    Przem

  • 53. Data: 2011-07-06 14:27:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemek" iv1qjo$2p5$...@n...onet.pl

    > Błagam, skup się na meritum a nie bredniach.

    No właśnie... Bank Meritum chyba ma dla mnie ze dwie dychy keszkebu
    paliwowego... Trzeba sprawdzić... Dzięki za przypomnienie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 54. Data: 2011-07-06 14:28:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemek" iv1qjo$2p5$...@n...onet.pl

    > I rozmnażanie partycji go przed tym ratuje?

    Tak -- gdy partycja znajdzie się na dysku, którego nie wrzucono do pieca...

    > Zmęczyłeś mnie, pa.

    To ta pogoda...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 55. Data: 2011-07-06 16:18:38
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > To ta pogoda...

    Nie, to ty, zdecydowanie Ty.
    Gdyby jeszcze te Twoje wypociny były ciekawe albo śmieszne. Ech.
    Przem

  • 56. Data: 2011-07-06 17:57:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemek" iv21uj$mh$...@n...onet.pl

    > Nie, to ty, zdecydowanie Ty.

    Słowem -- słabeusz z Ciebie...
    Nie chciałem Ci dokopywać, więc starałem się pisać
    o pogodzie, skoro jednak uparcie/stanowczo twierdzisz,
    że to ja Cię zmęczyłem...

    Kondycja słaba... Słabiuteńka...

    > Gdyby jeszcze te Twoje wypociny były ciekawe albo śmieszne. Ech.

    Fakt -- piszę o tym, co raczej jest powodem do płakania..

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 57. Data: 2011-07-06 23:32:31
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Nie chciałem Ci dokopywać, więc starałem się pisać

    O dzięki łaskawco.

    > Kondycja słaba... Słabiuteńka...

    Kondycja ok, szkoda mi czasu na byle co.

    > Fakt -- piszę o tym, co raczej jest powodem do płakania..

    Wydaje ci się, ale to Twój pech, nie mój.
    Przem

  • 58. Data: 2011-07-11 15:47:07
    Temat: Re: Jak wyszuka? du?e pliki w XP ?
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 02/07/2011 18:54, Rafał Łukawski wrote:

    > Nie wypada sie nie zgodzic, szczegolnie ze istnieje rynek nawet na
    > programy w trybie tekstowym (DOS). To sa bardziej kwestie biznesowe
    > ustalane przez producentow. Nic Ci nie przeszkodzi zainstalowac DOS'a,
    > Win 3.1 i XP na sprzecie, ktory masz, a majac licencje na W7, masz prawo
    > do downgrade'u do XP.

    Jak na kogoś pytającego "Dlaczego pytasz na grupie sprzętowej, plików
    nie da się przylutować ani zasilić?", dość długo ciągniesz wątek
    offtopic. Przylutuj sobie te Windowsy i skończ śmiecić, albo
    przynajmniej przestań wytykać to innym, bo wygląda śmiesznie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 59. Data: 2011-07-11 15:52:00
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 05/07/2011 11:49, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Zdumiony zauważyłem, że zazwyczaj łazienka jest osobnym pomieszczeniem...
    >

    > Ale z czasem coraz częściej wątpię w tę osobność... Nie wizytuję mieszkań
    > czy domów innych ludzi, ale sadząc z rozmów -- niekoniecznie maja oni
    > łazienki oddzielone ścianami od innych pomieszczeń... Zapewne też to

    Przestali zapraszać?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 60. Data: 2011-07-11 16:03:37
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 05/07/2011 23:22, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Można idąc spać, zlecić wielokrotne sklonowanie jednej partycji systemowej.
    > Idąc do lodówki (w czasie snu) można sprawdzić, czy z klonowaniem nie
    > było kłopotów...
    >
    > Można też (i ja tak robię zazwyczaj) gadając w Usenecie -- klonować w tle.
    > Na noc zostawiam zazwyczaj wygrzewanie nowych, ,,dziewiczych'' dysków. :)

    Czy ktoś mógłby mnie uszczypnąć?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil