  • 61. Data: 2011-07-11 16:22:34
    Temat: Re: Jak wyszukać duże pliki w XP ?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kamil" ivf671$20j$...@i...gazeta.pl

    > Przestali zapraszać?

    Raczej -- nie zaczęli. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 62. Data: 2011-07-11 16:24:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kamil" ivf6sp$20j$...@i...gazeta.pl

    do lodówki (w czasie snu) można sprawdzić, czy z

    > Czy ktoś mógłby mnie uszczypnąć?

    Narzekasz na brak uszczypliwych wypowiedzi?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 63. Data: 2011-07-11 16:48:01
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-07-11 18:03, kamil pisze:

    > Czy ktoś mógłby mnie uszczypnąć?

    A po co? Na grupie o pc dowiedziałeś się co nieco o pogodzie, gaciach,
    dupach, jedzeniu, myciu etc. Długo by wymieniać. Do tej pory nie
    dowiedziałeś się o zaletach posiadania 30 - 40 partycji na dysku co
    najwyżej 500GB :)))

  • 64. Data: 2011-07-11 17:08:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jawi" 4e1b293d$0$2491$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > tej pory nie dowiedziałeś się o zaletach posiadania 30 - 40
    > partycji na dysku co najwyżej 500GB :)))

    Wypowiedź wprawdzie uszczypliwa, ale o szczypanie nie ja poprosiłem. :)

    BTW pogody -- obie stacje meteo nadają:

    temperatura powietrza 27 stopni Celsjusza
    punkt rosy 20 stopni Celsjusza

    ale w tym samym miejscu i o tej samej porze obie te stacje
    mają odmienne zdanie co do wilgotności względnej powietrza.
    Jedna mówi o 58%, druga o 68%...

    Rozbieżność większa niż moich, podręcznych mierników... ;)
    (niemieckich -- więc chyba produkowanych w Chinach)
    Moje domowe mają rozbieżność na poziomie 3%...
    Ale i z temperaturą jest źle -- rozbieżność między moimi
    4 miernikami sięga niemal jednego stopnia Celsjusza...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 65. Data: 2011-07-11 17:14:09
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > Wypowiedź wprawdzie uszczypliwa, ale o szczypanie nie ja poprosiłem. :)
    Ups... a to przepraszam, poderdało mi się.

  • 66. Data: 2011-07-12 10:18:17
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 11/07/2011 17:48, Jawi wrote:

> [...]
    > dupach, jedzeniu, myciu etc. Długo by wymieniać. Do tej pory nie
    > dowiedziałeś się o zaletach posiadania 30 - 40 partycji na dysku co

    Pamiętasz "Nic Śmiesznego" z Pazurą? Scena w windzie, kiedy wchodzi świr
    opowiadając o borowaniu. Przed oczami mam Eneuela chichoczącego
    "będziemy całą noc klonować!". :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 67. Data: 2011-07-12 10:19:03
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 11/07/2011 17:22, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "kamil" ivf671$20j$...@i...gazeta.pl

    > Raczej -- nie zaczęli. :)

    Jakoś nie dziwi. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 68. Data: 2011-07-12 14:22:35
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Jawi nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Ups... a to przepraszam, poderdało mi się.

    Nic Ci się nie pode...
    Przem