  • 1. Data: 2011-07-01 15:16:39
    Temat: Jak wyszukać duże pliki w XP ?
    Od: "Heniutek" <j...@w...pl>

    Witam

    Gdzieś mi wcięło prawie 2 GB z dysku. Próbuję ustalić gdzie. Myślałem że
    może jakiś plik *.dmp, ale nie.
    Jak wyszukać na dysku duże pliki?
    A może jakiś inny pomysł?

    Dziękuję

  • 2. Data: 2011-07-01 15:32:05
    Temat: Re: Jak wyszukać duże pliki w XP ?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Heniutek"

    Zmień zasilacz

    --
    \------------------------/
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 3. Data: 2011-07-01 16:27:14
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-07-01 17:16, Heniutek pisze:
    > Witam
    >
    > Gdzieś mi wcięło prawie 2 GB z dysku. Próbuję ustalić gdzie. Myślałem że
> [...]
    total commander, alt+f7 > zaawansowane, ale najpierw ustaw wyświetlanie
    plików ukrytych. Poza tym co znaczy wcięło, czy rozmiar plików + wolne
    miejsce = pojemność partycji z grubsza?

  • 4. Data: 2011-07-01 16:32:57
    Od: "Heniutek" <j...@w...pl>

    > total commander, alt+f7 > zaawansowane, ale najpierw ustaw wyświetlanie
    > plików ukrytych. Poza tym co znaczy wcięło, czy rozmiar plików + wolne
    > miejsce = pojemność partycji z grubsza?
    >----------------------
    Dziękuję. Znalazłem.
    Miałem jakieś obrazy *.ISO stworzony przez Nero chyba.

  • 5. Data: 2011-07-01 17:33:52
    Temat: Re: Jak wyszuka? du?e pliki w XP ?
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-07-01 17:16, Heniutek wrote:
    > Witam
    >
    > Gdzie? mi wci?o prawie 2 GB z dysku. Pr?buj? ustali? gdzie. My?la?em ?e
    > mo?e jaki? plik *.dmp, ale nie.
    > Jak wyszuka? na dysku du?e pliki?
    > A mo?e jaki? inny pomys??

    Dlaczego pytasz na grupie sprzętowej, plików nie da się przylutować ani
    zasilić?

    Twoje pytanie nie ma nic wspólnego z PC, tylko z konkretnym (wycofanym z
    obiegu) systemem operacyjnym.

  • 6. Data: 2011-07-02 11:18:08
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:iul0em$hq4$...@n...onet.pl,
    Rafał Łukawski <r...@l...pl> nastukał:
    > Twoje pytanie nie ma nic wspólnego z PC, tylko z konkretnym
    > (wycofanym z obiegu) systemem operacyjnym.

    Kiedy wycofanym ? Widzę pełno miejsc gdzie można ten system kupić bez
    problemu.

    --
    VSS

  • 7. Data: 2011-07-02 11:27:22
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "VSS" napisał:

    > Kiedy wycofanym ?

    Z tej grupy? Od zawsze.

    JoteR

  • 8. Data: 2011-07-02 15:40:20
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-07-02 13:18, VSS wrote:
    > W wiadomości:iul0em$hq4$...@n...onet.pl,
    > Rafał Łukawski <r...@l...pl> nastukał:
    >
    > Kiedy wycofanym ? Widzę pełno miejsc gdzie można ten system kupić bez
    > problemu.

    Z czystej ciekawosci - zapodaj. MS kilka razy wycofywal sie ze wsparcia,
    w koncu wycofano wszelkie wersje XP we wszelkich systemach
    licencjonowania. Nie ma wsparcia ze strony MS w kontekscie nowych
    funkcjonalnosci itp.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 9. Data: 2011-07-02 15:46:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "VSS" iumupe$18h$...@n...onet.pl

    > Kiedy wycofanym ? Widzę pełno miejsc gdzie można ten system kupić bez problemu.

    A nawet z problemem, jakim jest nowy netbook czy notebook. ;)
    Ja mam i WXP, i W7Starter -- oba są równie dobre. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-07-02 15:53:22
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:iumvb0$si0$...@i...gazeta.pl,
    JoteR <j...@p...pl> nastukał:

    > Z tej grupy? Od zawsze.
    >
    > JoteR

    ta grupa wycofała z obiegu system operacyjny ? gratuluję mocy sprawczej !

    --
    VSS