  • 11. Data: 2011-07-02 15:57:08
    Temat: Re: Jak wyszuka? du?e pliki w XP ?
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:iune5r$sgp$...@n...onet.pl,
    Rafał Łukawski <r...@l...pl> nastukał:
    > Z czystej ciekawosci - zapodaj.

    http://www.ceneo.pl/1656895
    http://e-combit.pl/opis/2156604/windows-xp-home-edit
    ion-pl-oem-sp3-nowy.html

    i inne:

    http://www.nokaut.pl/szukaj/windows-xp.html#zakladka
    2=filtr_firma

    --
    VSS

  • 12. Data: 2011-07-02 16:49:55
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-07-02 17:57, VSS wrote:
    > W wiadomości:iune5r$sgp$...@n...onet.pl,
    > Rafał Łukawski <r...@l...pl> nastukał:
    >> Z czystej ciekawosci - zapodaj.
    >
    > http://www.ceneo.pl/1656895
    > http://e-combit.pl/opis/2156604/windows-xp-home-edit
    ion-pl-oem-sp3-nowy.html

    XP nie jest dostępny jako pudełko w hurtowniach (z małymi wyjątkami -
    jakieś wersje z odzysku - wlasnie sprawdzalem).

    Wracajac do meritum -> pudelko jako takie moze zalegac na magazynie,
    stad jeszcze dostepnosc w sklepach, w tym modelu może być jeszcze
    (teoretycznie) przez lata.

    Na siłe nie kupowałbym XP chociażby dlatego, że dzięki wysiłkowi
    producenta, coraz więcej nowego oprogramowania będzie słabo (directx)
    lub wcale współpracowało z XP, a W7 wizualnie dość mocno można
    dostosować (kwestia indywidualna) do XP w sensie
    zmniejszenia/zlikwidowania wszystkiego co się rusza/rozprasza i zabiera
    czas.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 13. Data: 2011-07-02 16:50:55
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-07-02 17:53, VSS wrote:
    > W wiadomości:iumvb0$si0$...@i...gazeta.pl,
    > JoteR <j...@p...pl> nastukał:

    > ta grupa wycofała z obiegu system operacyjny ? gratuluję mocy sprawczej !

    Zawsze znajdzie się jakiś nastolatek z forum onetowego ;)

  • 14. Data: 2011-07-02 17:04:18
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:iuni8a$cld$...@n...onet.pl,
    Rafał Łukawski <r...@l...pl> nastukał:
    > XP nie jest dostępny jako pudełko w hurtowniach (z małymi wyjątkami -
    > jakieś wersje z odzysku - wlasnie sprawdzalem).

    http://allegro.pl/listing.php/search?category=4654&s
    g=0&order=pd&string=windows+xp&change_view=1

    do wyboru do koloru

    > Wracajac do meritum -> pudelko jako takie moze zalegac na magazynie,
    > stad jeszcze dostepnosc w sklepach, w tym modelu może być jeszcze
    > (teoretycznie) przez lata.

    wieć można kupić. są użytkownicy którzy jeszcze długo będą kupować xp ze
    wzgledy na starsze komputery i brak driverów do sztarszych komponentów w
    win7. szacuje, że jeszcze z 5 lat spokonie kupisz xp w dowolnej wersji.

> [...]
    > dostosować (kwestia indywidualna) do XP w sensie
    > zmniejszenia/zlikwidowania wszystkiego co się rusza/rozprasza i

    do programu fakturującego albo office nie potrzeba directx12 lub karty video
    z 1G pamięci.

    --
    VSS

  • 15. Data: 2011-07-02 17:06:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Rafał Łukawski napisa?(a):

> [...]
    > dostosować (kwestia indywidualna) do XP w sensie
    > zmniejszenia/zlikwidowania wszystkiego co się rusza/rozprasza i zabiera

    A ja nie kupowałbym XP bo mając W7 PRO (i wyzsze) mam licencje na
    uzywanie XP (downgrade)...

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 16. Data: 2011-07-02 17:54:34
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > do programu fakturującego albo office nie potrzeba directx12 lub karty
    > video z 1G pamięci.

    Nie wypada sie nie zgodzic, szczegolnie ze istnieje rynek nawet na
    programy w trybie tekstowym (DOS). To sa bardziej kwestie biznesowe
    ustalane przez producentow. Nic Ci nie przeszkodzi zainstalowac DOS'a,
    Win 3.1 i XP na sprzecie, ktory masz, a majac licencje na W7, masz prawo
    do downgrade'u do XP.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 17. Data: 2011-07-02 19:26:08
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    VSS in news:iunj2h$fe7$1@news.onet.pl
    [................]
    > są użytkownicy którzy jeszcze długo będą kupować xp ze wzgledy na starsze
    > komputery i brak driverów do sztarszych komponentów w win7.

    nawet wiecej: na najnowszych komp. będa instalowac xp, na ktore juz maja
    licencje, bo tak naprawde duzo wody musi uplynąć, by byla prawdziwa
    koniecznosc przejscia na w7, a wiec kupienia w7. To nie jest sytuacja z
    przeszlosci: w98->w2k, gdzie aż sie prosilo przejscie na w2k. Juz bardziej
    sensowne bylo przejscie w2k -> xp, niz dzisiaj xp -> vista/w7.
    Ale czegoz nie robi marketing,szpan, no i zwykla naturalna chec zmiany.
    Najwazniejsze, zeby nie dorabiac do tego durnej ideolo, bredzic, ze xp to
    zacofanie, a jeszcze wczoraj bylo cacy, najlepsze co MS ma.

  • 18. Data: 2011-07-02 19:29:29
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    VSS in news:iuneth$vk7$1@news.onet.pl
    > W wiadomości:iumvb0$si0$...@i...gazeta.pl,
    > JoteR <j...@p...pl> nastukał:
    > ta grupa wycofała z obiegu system operacyjny ? gratuluję mocy sprawczej !

    to taki szpan pseudopostępowy; ledwie machną nowym OS-em, juz muchy sie
    zlatują i pobzykują buńczucznie,że poprzedniego OS-a nie da sie jesc (a
    wczoraj wsuwały aż miło :)

  • 19. Data: 2011-07-02 19:36:47
    Temat: Re: Jak wyszukać duże pliki w XP ?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "VSS" napisał:

    > ta grupa wycofała z obiegu system operacyjny ? gratuluję mocy sprawczej !

    Niestety, ta moc nie jest zbyt wielka, skoro nie potrafi sprawić, aby ludzie
    przeczytali choćby opis grupy, nie mówiąc już o FAQ.

    JoteR

  • 20. Data: 2011-07-02 19:58:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-02 21:26, 1634Racine pisze:
> [...]
    > Najwazniejsze, zeby nie dorabiac do tego durnej ideolo, bredzic, ze xp
    > to zacofanie, a jeszcze wczoraj bylo cacy, najlepsze co MS ma.

    Trochę się tu rozpędziliście. To nie jest odpowiednia grupa dla tego
    typu rozważań.

    --
    animka