  • Data: 2010-02-23 17:08:04
    Temat: Re: Jak wykryc zatrzymanie silnika elektycznego
    Od: PIOTR SP5FCI <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-23 00:29, Q pisze:

    > dokladnie

    > fajne to mierzenie pradu, ale myslalem
    > o czyms bardziej prostym, nie "ingerujacym"
    > w istniejaca juz instalacje "elektryczno-hydrauliczna",
    > czyli cos co bedzie przy/na pompie
    > i po odpowiedniej obrobce danych zwroci mi:
    > - parametry w normie
    > - cos chyba nie gra

    nie ingerujesz w układ , 2 zwoje na przekaźniku żyły fazowej i po zawodach

    masz 3 stany

    podniesione zabezpieczenie i pobór prądu na przekaźnku-praca normalna
    podniesione zabezpieczenie i brak poboru- awaria pompy lub przy pracy
    cyklicznej patrz niżej, bez logiki sterownika nie da się inaczej, mając
    najprostsze plc do dyspozycji rozwiązuje problem

    zabezpieczenie zrzucone-awaria

    najważniejsze czy pompa ma chodzić non stop, jeśli jest w pracy
    cyklicznej to tylko czujnik przepływu ale na takich małych średnicach
    może być problem a najlepiej przetwornik różnicy ciśnień, odpowiedni
    styk w alarm i po zawodach