-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!news.glorb.com
!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: "franc" <k...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
Date: Mon, 12 Apr 2010 20:10:03 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 51
Message-ID: <hpvnqo$j4r$1@atlantis.news.neostrada.pl>
References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl> <hpufiv$ksk$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: abpo137.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1271095960 19611 83.8.56.137 (12 Apr 2010
18:12:40 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Apr 2010 18:12:40 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-EsetScannerBuild: 6623
X-Original-Bytes: 3525
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:991919
[ ukryj nagłówki ]> Wybacz, ale chyba wiedziałeś jak tam wygląda praca. Żalisz się na
> pieniądze, ale przecież musiałeś wiedzieć jaką umowę podpisujesz. Jak
> chcesz się żalić to idź do matki. Nikt Cię nie zmuszał do tej pracy.
To ci sie udalo. Pewnie masz juz 50 lat i jestes wlascicielem trzyosobowej
firmy.
> Teraz poczytaj jak to wygląda od drugiej strony słuchawki. Telefon z erze
> z początków istnienia sieci. (na szczęście niedługo od was ucieknie). Na
> początku korzystania z telefonu konsultanci byli bardzo pomocni. Jednak z
> czasem znacznie się zmieniło...
> Przychodzi źle naliczona faktura. Szybko za telefon i reklamacja. Mimo
> niechęci konsultanta zgłoszenie zostało przyjęte. Przychodzi kolejny
> miesiąc: znowu źle naliczona. Zajęło to prawie pół roku, aby ktoś ruszył
> dupę i sprawdził ten system. Po wszystkim (3 reklamacje telefoniczne i
> jedna pisemna) reklamacja została pozytywnie rozpatrzona.
Nie osmieszaj sie. Ze tak zacytuje "Jak chcesz sie zalic to idz do matki." i
parafrazujac twoja wczesniejsza wypowiedz: "Nikt cie nie zmuszal do meczenia
sie z Era"
> Kolejny przypadek: kończy się cyro i wciskacie badziewie oferty (gorsze
> niż dla nowych). Może część osób się nabiera, ale skoro mówisz im, żeby
> nie dawali tobie oferty, bo jak będziesz zainteresowany to do nich
> zadzwonisz nie skutkuje. Za 2 dni znowu dzwonią. Jak tu się nie wku***ć?
Patrz wyzej.
> Ostatnio dzwoniłem do BOK play. Osobiście nie zwróciłem uwagi czy mówili
> do mnie na "ty". Konsultant był konkretny, wiedział co nieco o sieci (nie
> to co obecne łapanki w erze) i rozumiał co reklamuję. Kilka minut i
> zgłoszenie przyjęte. Poinformował gdzie mogę sprawdzić stan reklamacji.
> Rozpatrzyli pozytywnie (jak każda sieć moje reklamacje, bo nie dzwonie z
> byle czym) i dali 10 minut do wszystkich. Nie dużo, ale liczy się gest.
> Aby nikt nie twierdził, że zachwalam play: w ich dwóch salonach nie było
> tak przyjemnie.
Trafiles? Miales szczescie?
Po co zwalasz WSZYSTKIE GRZECHY ERY na jednego konsultanta, ktory w dodatku
probuje poszerzyc wiedze, by nie stracic z nerwow wszystkich wlosow i wagi w
czasie rozmow z ludzmi co maja zly humor/zly dzien/nie maja czasu...
Obojetnie na jakiego konsultatnta trafialem w Erze lub innej firmie , zawsze
potrafie sie dogadac. Jesli rozmowa sie nie klei to sam rezygnuje i probuje
kiedy indziej z inna osoba. Proste.
--
F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)