eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Jak wygląda praca na infolinii w ErzeRe: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
  • Data: 2010-04-12 18:10:03
    Temat: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
    Od: "franc" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Wybacz, ale chyba wiedziałeś jak tam wygląda praca. Żalisz się na
    > pieniądze, ale przecież musiałeś wiedzieć jaką umowę podpisujesz. Jak
    > chcesz się żalić to idź do matki. Nikt Cię nie zmuszał do tej pracy.

    To ci sie udalo. Pewnie masz juz 50 lat i jestes wlascicielem trzyosobowej
    firmy.

    > Teraz poczytaj jak to wygląda od drugiej strony słuchawki. Telefon z erze
    > z początków istnienia sieci. (na szczęście niedługo od was ucieknie). Na
    > początku korzystania z telefonu konsultanci byli bardzo pomocni. Jednak z
    > czasem znacznie się zmieniło...
    > Przychodzi źle naliczona faktura. Szybko za telefon i reklamacja. Mimo
    > niechęci konsultanta zgłoszenie zostało przyjęte. Przychodzi kolejny
    > miesiąc: znowu źle naliczona. Zajęło to prawie pół roku, aby ktoś ruszył
    > dupę i sprawdził ten system. Po wszystkim (3 reklamacje telefoniczne i
    > jedna pisemna) reklamacja została pozytywnie rozpatrzona.

    Nie osmieszaj sie. Ze tak zacytuje "Jak chcesz sie zalic to idz do matki." i
    parafrazujac twoja wczesniejsza wypowiedz: "Nikt cie nie zmuszal do meczenia
    sie z Era"

    > Kolejny przypadek: kończy się cyro i wciskacie badziewie oferty (gorsze
    > niż dla nowych). Może część osób się nabiera, ale skoro mówisz im, żeby
    > nie dawali tobie oferty, bo jak będziesz zainteresowany to do nich
    > zadzwonisz nie skutkuje. Za 2 dni znowu dzwonią. Jak tu się nie wku***ć?

    Patrz wyzej.

    > Ostatnio dzwoniłem do BOK play. Osobiście nie zwróciłem uwagi czy mówili
    > do mnie na "ty". Konsultant był konkretny, wiedział co nieco o sieci (nie
    > to co obecne łapanki w erze) i rozumiał co reklamuję. Kilka minut i
    > zgłoszenie przyjęte. Poinformował gdzie mogę sprawdzić stan reklamacji.
    > Rozpatrzyli pozytywnie (jak każda sieć moje reklamacje, bo nie dzwonie z
    > byle czym) i dali 10 minut do wszystkich. Nie dużo, ale liczy się gest.
    > Aby nikt nie twierdził, że zachwalam play: w ich dwóch salonach nie było
    > tak przyjemnie.

    Trafiles? Miales szczescie?
    Po co zwalasz WSZYSTKIE GRZECHY ERY na jednego konsultanta, ktory w dodatku
    probuje poszerzyc wiedze, by nie stracic z nerwow wszystkich wlosow i wagi w
    czasie rozmow z ludzmi co maja zly humor/zly dzien/nie maja czasu...

    Obojetnie na jakiego konsultatnta trafialem w Erze lub innej firmie , zawsze
    potrafie sie dogadac. Jesli rozmowa sie nie klei to sam rezygnuje i probuje
    kiedy indziej z inna osoba. Proste.

    --
    F.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: