eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Jak wygląda praca na infolinii w ErzeRe: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.
    edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
    Date: Sun, 11 Apr 2010 22:58:40 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 40
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-79.173.13.135.tesatnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1271026720 6249 79.173.13.135 (11 Apr 2010 22:58:40 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Apr 2010 22:58:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:991850
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Konsultant z Ery k...@g...pl ...

    > Przeglądam od jakiegoś grupę dyskusyjną. Zacząłem ją odwiedzać w
    > związku z moją pracą - mianowicie jestem pracownikiem Hotline Ery.
    > Dzięki niej poszerzam swoją wiedzę o wiadomości podane bez
    > marketingowego i propagandowego bełkotu mającego wyprać umysł.
    >
    nie bede cytował, odniose sie bardziej ogólnie.
    Powstaje podstawowe pytanie - czy ten system jest wydajny?
    Jezeli tak i sprzedajecie tyle, ile firma chce, to trudno oczekiwac, ze sie
    zmieni.
    Jezeli natomiast znasz jakis lepszy - od tego sa managerowie, zeby
    projektowac wasza prace.

    Co do samych infolinii - przedstawiłes sprzedaz z punktu widzenia linki. A
    z punktu widzenia klienta? Dziwisz sie, ze klient ma 0 pytac, kto by nie
    miał przy tak zagmatwanych ofertach.

    Ja miałem w zyciu wiele kontaktów z infoliniami, akurat nie kojarze, zeby
    Era kiedys negatywnie mnie zaskoczyła wiec musiał byc ok.
    Rownie pozytywnie oceniam np. mbank, ale juz duzo gorzej taki polbank. I
    wiem, ze jest to efekt złego systemu komputerowego, ale co mnie, klienta,
    to interesuje.
    Ostatnio miałem przyjemnosc kontaktu z infolinia BP - managera ktory
    zarzadza tym burdelem, zwolniłbym od razu. Jak po 5 slowach słysze, ze
    osoba po drugiej stronie chce mnie zbyc i w dodatku ma obraozny ton - juz
    mi sie odechciewa.

    no i najwazniejsze - niestety infolinie tak bardzo zepsuły sobie reputacje,
    ze nie wyobrazam sobie podjac decyzji o kupnie czegos przy rozmowie z
    konsultantem. IMO zadaniam konsultanta jest przedstawic oferte (mozliwie
    krotko, podac co zyskam ale i co strace), reszte wrzucic mi do zapoznania
    sie (hasło, mail itp) i umowic sie ze mna na weryfikacje. I juz kilka razy
    zdarzyło mi sie, ze konsultant nie oddzwonił (ostatnio cyfra)
    Na szczescie dla was wiem, ze nadal sporo ludzi podejmuje decyzje (zarówno
    na tak i na nie) od razu.

    P.S. Jakbym nie miał nadwagi i schudłbym 6kg w pracy - zwolniłbym sie od
    razu.
    Ile placa?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: